Magazin > Lepota & telo
23 ogledov

Malo prej v maternici, tik za tem na FB

novorojenček Shutterstock
Gotovo imate tudi vi na družabnih omrežjih prijatelje, ki so fotografijo svojega novorojenčka (da, tudi takšnega še zgubanega, bledega ali rdečega) takoj delili z vsemi. Ali pa ste to morda naredili celo sami?

Če vam je všeč ali ne – raziskava, ki so jo naredili na strani Porterista in v kateri je sodelovalo več kot 2.300 staršev z otroki, mlajšimi od pet let, je pokazala, da kar 75 odstotkov staršev objavi fotografijo novorojenčka, in to še prej kot eno uro po rojstvu. Petinšestdeset odstotkov staršev nato od prijateljev s fotografijami svojega otročička "zahteva" všečke vsak teden, 21 odstotkov staršev fotografije otrok s svetom deli nekajkrat na mesec, le šest odstotkov staršev pa je takšnih, ki svoje otroke ščitijo pred pojavom na družabnih omrežjih in njihovih fotografij ne objavljajo.

Takoj na Facebook

Najbolj priljubljen za razkazovanje fotografij novorojenčkov je Facebook (FB) (77 odstotkov), sledita Instagram (48 odstotkov) in Flickr (32 odstotkov), kar nekaj staršev pa je takšnih, ki fotografijo delijo na več omrežjih hkrati, piše Daily Mail.

Naj se ve, da ga imate radi

In kaj so najpogostejši razlogi za tako hitro razkazovanje novorojenčkov? Starši pravijo, da lahko otročička na ta način pokažejo tudi najbolj oddaljenim sorodnikom in prijateljem, drugi pravijo, da to počnejo zaradi sreče in ljubezni, tretjim pa se zdijo družabna omrežja odličen kraj za ustvarjanje spominov.

Ni kaj, družabna omrežja so res postala del naših življenj, pri nekaterih pa celo tako pomembna, da pri novorojenčku takoj iščejo pravi "insta kot" za zabeleženje trenutka, namesto da bi v prvih trenutkih uživali le trije – mamica, otročiček in očka. In uporabniki FB sedaj že vedo, kdaj bodo zagledali malo štručko – le nekaj ur po tem, ko starši začnejo prijatelje seznanjati s popadki in odhodom v porodnišnico, seveda. Ste med njimi tudi vi?

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.