A to še ni vse – moški se v svojem odnosu do kozmetike med seboj razlikujejo, tako zelo, da so jih
lepotni strokovnjaki razdelili v kar štiri skupine. Tokrat so na tapeti metroseksualci.
Metroseksualec
Gre za moškega, ki je zaljubljen v mesto in je preveč kul, da bi bil videti kot šolar.
Pomislite, da bi združili modernega dandyja z moškim, ki je v tesnem stiku s svojo žensko platjo.
Je prefinjen in pozoren na svoj videz, a to ne pomeni, da ga lahko uvrstite med homoseksualce.
Negovan in ponosen na svoj izgled najverjetneje pozna svoj tip kože (v nasprotju z večino
predstavnikov svojega spola) in ve, katere izdelke izbrati za svojo nego. Je zelo seksi in ima rad
kreatorje, kot so John Richmond, Gucci and D&G.
Kako se metroseksualec neguje?
Omenjen tip moškega ima enega velikega sovražnilka – dlake – in to kjerkoli že. Njegovo
izklesano telo pač ne bi bilo videti tako mamljivo, če bi ga te zakrivale. Prav tako bi pod
njihovim okriljem nevidno obtičali vsi tatuji, ki krasijo njegovo telo. Za olajšanje življenja
popolneža je kozmetična industrija na trg poslala veliko krem za depiliranje, ki naredijo njegovo
kožo že po nekaj minutah gladko in mehko. Metroseksualec ima rad izdelke, ki naredijo njegovo kožo
otroško mehko, za kar uporablja vrsto krem, gelov in po britju tudi olje. Išče popolnost –
nepravilnosti ter morebitni madeži ne sodijo na njegov obraz. Odpravi jih na enak način, kot to
storijo ženske – enostavno jih zabriše s korektorjem v stiku. A njegovo upravljanje z dekorativno
kozmetiko se ne konča na tej točki – pravi metroseksualec zna uporabljati tudi čopič za senčenje
ličnic, svinčnik za oči, s katerim nekoliko poudari svoj pogled, in malce pudra, ki naredi njegovo
polt bolj enakomerno.
Ta lepotec
obožuje izstopanje iz množice in se rad igra s klišejem ženskosti, ki mu je
pripisan, zato zase izbira nenavadne dišave. Odišaviti se zna z vonjem, ki vsebuje sestavine, ki so
navadno le v ženskih dišavah (npr. cvet pomaranče). A na njem ta vonj vseeno deluje moško.
Znana metroseksualca:
David Beckham in Gavin Henson
Kmalu na portalu www.zurnal24.si: novodoben moški, športnik in igralec (t. i.
player).
522
ogledov
Metroseksualec rad diši po žensko
Moški svoji negi posvečajo vse več časa in s tem so se drastično spremenile tudi njihove potrošne navade – ja, moški so začeli porabljati denar tudi za kozmetične izdelke. Zase!