Magazin > Lepota & telo
70 ogledov

Nasveti VIP trenerja: Kako najbolj učinkovito shujšati

trening Profimedias
Kako shujšati in ohraniti kilograme, ki ste si jih zadali, ne da bi se pojavil jojo učinek? Preberite nasvete zvezdniškega trenerja Kyla Browna , ki je pomagal že marsikateri manekenki, pevki in igralki.

Zapišite si svoje cilje
Da bi osvojli kilograme, ki ste si jih zadali, ni najlažje. To ve že marsikdo. A ni vse v tem, da dosežete zadane kilograme, pomembno je, da jih tudi ohranite. Dobro razmislite, kaj je pravi razlog, da želite shujšati. Ko ga najdete, si ga zapišite in obesite nekam, da vas na to spominja vsak dan.

Postavite si rok hujšanja – 90 dni
Brown pravi, da so najbolj uspešna hujšanja tista, ki trajajo 90 dni. Poudarja, da si lahko stranka tudi izmisli dogodek, ki bo čez 90 dni. Že samo rojstni dan prijateljice je dovolj. Ni nujno, da načrtujete poroko, poletne počitnice ali kaj drugega večjega. Važno je, da imate datum cilja.

Ne tehtajte se!
Kyle Brown ni velik ljubitelj tehtnic. Svojim strankam celo predlaga, da se je čim bolj izogibajo. Raje predlaga slikanje. Izberite si en stajlig, ki bo na vseh 90. slikah. S tem boste bolje videli svoj napredek.

Nabiranje moči: Trening trikrat tedensko
Če želite čim bolj uspešno shujšati in preoblikovati svoje telo, pozabite na jogo in pilates. Odločite se za trening z utežmi ali TRX, ki je tudi v Sloveniji vedno bolj priljubljen. Delati morate na moči in ne na razgibaosti.

Vsak teden malo več
Ko začnete trenirati, imejte v mislih, da najbrž niste v top formi. Počasi in zmerno dodajajte težo in ponovitve. Na začetku nikakor ne pretiravajte s treningi, ponovitvami ali kilažo pripomočkov. S tem si boste le škodovali. Počasi in strpno boste prišli daleč.

Dieta: Brez drastičnih sprememb
Brown pravi, da hitra sprememba prehrane in jedilnika ne more obveljati dlje časa. Svoje stranke raje privaja na počasne spremembe. „Najbolj učinkovita tehnika je, da se počasi odvajajo stvari. Svetujem jim, da naj nezdravo prehrano izločajo eno po eno in jo nadomestijo z zdravim prigrizkom. Namesto čokolade, sadje. Namesto kruha, riž.“

Nov plan 10 dni pred prvotnim rokom
Deset dni pred prvotnim rokom, ki ste si ga zastavili, si postavite nov izziv oziroma cilj. Po malo manj kot treh mesecih se že vidi razultat in ker nihče noče, da bi se vrnil na stara pota, je bolje, če si zastavijo nov cilj. Nek drugi dogodek, zaradi katerega boste še naprej pridno trenirani in zdravo jedli.

Dan za varen avto

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.