Magazin > Lepota & telo
5 ogledov

Prvo jutro za zdrav zajtrk

Sadje uvrstite na jutranji jedilnik. (Foto: Shutterstock) Žurnal24 main
Silvestrovanje je vsako leto odličen izgovor za popivanje in praznjenje korožnikov. A že jutro ali dva potem si boste verjetno zaželeli nekaj brez alkohola, brez majoneze, brez preveč soli ...

Kaj jesti, ko po vsem prenajedanju in popivanju končno spet pride trenutek za zdrav, "obnovitveni" zajtrk?

Izberite pravo kombinacijo. Idealen zajtrk naj bo kombinacija beljakovin, ogljikovih hidratov in zdravih maščob. Beljakovine in maščobe dajeje občutek sitosti, ogljikovi hidrati telo hitro oskrbijo z energijo. Izognite se nasičenim maščobam in slabim ogljikovim hidratom ter raje izberite polnozrnate žitarice in
nenasičene maščobe.

Ne prenajejte se. Čeprav se vam zdi, da je vaš želodec zaradi vsega prenajedanja "raztegnjen" in spet lačen, pri zajtrku ne pretiravajte. Jejte zmerno in ne čakajte, da se vam bo zazdelo, da ste "končno spet siti".

Rehidrirajte se. Zelo veliko hrane, ki je na mizah ob koncu leta, je zelo mastne in zelo slane. Če ste k temu dodali še nekaj (preveč?) alkoholnih kozarčkov in
kakšno skodelico kave več kot običajno, je vaše telo verjetno dehidrirano. Dan zato začnite s kozarcem vode, v katerega dodajte malo sveže stisnjenega
limoninega soka – spijte vsaj uro pred zajtrkom.

Pazite na sol. Ne le na presladko in premastno, tudi na preslano pozabite. Pozor tudi pri tistih živilih, za katera morda nikoli ne bi pomislili, da vsebujejo
preveč soli (med "grešniki" so tudi omake za testenine, zamrznjena hrana, salame ...).
 
In še predlog za čisto preprost, a zdrav zajtrk.

Potrebujete:

  • manj mastno mleko ali jogurt
  • ovsene kosmiče
  • 1 hruško ali 1 jabolko
  • žlico rozin ali suhih brusnic ali tri suhe slive
  • dve žlici nasekljanih orehov ali lešnikov
  • žlico medu


Priprava:

  • Ovsene kosmiče zmešajte z rozinami ali nasekljanimi slivami.
  • Prelijte z malo mleka ali jogurta, zmešajte in za pol ure postavite v hladilnik.
  • Prilijte še malo mleka ali jogurta, potresite z oreščki in dodajte narezano hruško ali jabolko oziroma katerokoli drugo najljubše sadje.
  • Pokapajte z medom, po želji dodajte malo mletega cimeta in se okrepčajte.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.