Magazin > Lepota & telo
25 ogledov

Retro Marni

Marni, jesen/zima 2010/2011
1/15
Žurnal24 main
Z mešanjem vzorcev, barv in materialov se je znamka Marni uveljavila v modni industriji.

Znamka Marni je v 16. letih postala sinonim za domiselno italijansko oblikovanje, ki je na očarljiv način v modnem svetu pokazala svojo predstavo o ženstvenosti. Consuelo Castiglioni je čut za estetiko sprva delila z možem v njegovem manjšem podjetju, kjer je prodajal krzno in usnje, zdaj pa njuna znamka na leto zasluži sto milijonov dolarjev.   

Od cvetlic do 50. let
Castiglionijeva sta znamko ustanovila leta 1994 in sprva je Consuelo večinoma ustvarjala iz krzna. Z vsako novo kolekcijo je predstavila nove materiale, ki jih je združevala s krznom. Pestrost Marnijevih kreacij je v mešanju vzorcev, krojev in materialov. "Marnijeva značilnost so vzorci, kombiniranje materialov, barv in dolžin, detajli, razkošje in preprostost," je v enem izmed intevjujev dejala Castiglionijeva, ki za vzorce uporablja zbledele cvetlice, črte in tipične retro detajle iz 50. let.

Bistvo dela Consuele Castiglioni je mešanje. "Pri mojem delu je proizvod resnično odvisen od procesa. Na začetku je vedno le material ali vzorec, ki spodbudi mojo kreativnost. Nato začnem kombinirati," pravi oblikovalka, ki se v vsaki kolekciji na novo zaljubi v svoje kreacije.

Nad Marnijem se navdušujejo Cindy Sherman, Kyra Sedgwick in Gwyneth Paltrow.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.