Magazin > Lepota & telo
39 ogledov

S tem slabite vaš imunski sistem

ženska postelja zdravje Profimedias
Stres, pomanjkanje spanja in naporen urnik dokazano vplivajo na vaš imunski sistem. Dodatno pa si škodo lahko delate tudi sami.

Sami lahko storite veliko za svoj imunski sistem, tako pozitivnega kot negativnega. Pomembno je, da učinke slednjega čim bolj omilite. 

Če pojeste veliko izdelkov za zniževanje kisline v želodcu, lahko s tem uničujete vaš imunski sistem, saj se spreminja pH vašega želodca. Slednji tako ne more ustrezno razdelati hrane, večja je tudi možnost, da infekcije prizadenejo vaš imunski sistem. Tablet za umirjanje želodčne kisline ne jejte več kot tri mesece skupaj. Ugotovite, katera živila vam ne ustrezajo in jih izločite iz prehrane, da bi se tako izognili jemanju tablet. 

Protibolečinske tablete in antibiotiki 

Imunski sistem oslabijo tudi določene tablete proti bolečinam in antibiotiki. Ljudje, ki jemljejo protibolečinske tablete zaradi kroničnih težav, imajo lahko več težav z imunskim sistemom. Ženske, ki imajo pogosta vnetja mehurja, so med bolj izpostavljenimi težavam z imunskim sistemom. Antibiotiki uničijo tudi dobre bakterije, zato je smiselno poskrbeti za dobro preventivo. Za zdrav mehur se priporoča uživanje vitamina C ali borovnic. Najpomembneje pa je, da se poskrbi za zadosten vnos tekočine v telo. Dva litra vode na dan je minimum. 

Pretirano pitje alkohola vpliva na nastanek rdečih in belih krvničk, kar sčasoma vpliva na imunski sistem. Pomembno je, da v kratkem času ne spijete preveč alkohola, ampak vmes posežete po vodi z limono, da poskrbite za hidracijo telesa. 

Recite ne ekstremnim dietam

Izogibajte se ekstremnim dietam. Običajno takšne diete niso uravnotežene, zato telesu primanjkuje določenih vitaminov in mineralov. Pomembno je, da vaša prehrana vsebuje vse, kar telo potrebuje. Najlažje boste preverili, če je temu tako, če si boste zapisovali, kaj pojeste in nato po določenem času pregledali, kaj ste zaužili. 

Službene poti lahko pripomorejo k poslabšani imunosti telesa, saj neredko ljudje ne počivajo dovolj, se ne prehranjujejo primerno in opustijo svojo rutino. Prav slednje je priporočljivo obdržati tudi na poti, seveda v prilagojeni obliki. Idealno bi bilo, če bi si lahko dnevno odtrgali 15 ali 20 minut za telovadbo in poskrbeli, da se na poti prehranjujete še posebej zdravo. 

Nad osamljenost z jogo

K slabšemu stanju imunskega sistema naj bi prispevala tudi osamljenost. Steve Cole, profesor na medicinski fakulteti na kalifornijski univerzi, ocenjuje, da ima 20 odstotkov Američanov stalen občutek osamljenosti. Pri tem je presenetljivo to, da se jih veliko počuti osamljene tudi, ko so obdani z ljudmi. Enoznačne rešitve za to ni. Cole pravi, da je za takšne posameznike nujno, da razvijejo občutek varnosti in se znebijo negotovosti. Pri tem lahko pomagajo aktivnosti kot so meditacija in joga. 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.