Magazin > Lepota & telo
241 ogledov

Se znate pravilno stehtati?

TZlepotazdravje 18.04.13, tehtnica, tehtanje, teza, foto: shutterstock Shutterstock
Ste se že kdaj vprašali, ali se znate pravilno stehtati? Menda ni tako enostavno, kot se zdi.

Pet napak, ki jih dela večina od nas:

1. Tehtamo se vsak dan
Nikar se vsak dan ne postavite na tehtnico, saj boste izgubili voljo do hujšanja. Teža se namreč hitro spreminja, kar je odvisno od več dejavnikov, med drugim tudi od spite količine vode in zaužitih vlaknin, ki nase vežejo vodo. Preden zapadete v shujševalno depresijo, se vprašajte tudi, kdaj ste nazadnje opravili veliko potrebo. Tudi to namreč vpliva na našo težo, tako kot tudi na novo pridobljena mišična masa. Nasvet: Tehtajte se le enkrat na teden – na isti dan in ob isti uri.

2. Tehtnico postavljamo na napačno podlago
Ne postavljajte je na preprogo, ampak na trdo in gladko podlago.

3 . Uporabljamo več tehtnic
Pri zdravniku tehtate kilogram več, tehtnica pri prijateljici pa vam pokaže kilogram manj kot domača. Vedno se tehtajte na isti tehtnici, saj boste le tako lahko uspešno nadzorovali svojo težo.

4. Tehtate se takoj zjutraj ali zvečer
Ko vstanete, najprej popijte kozarec vode in počakajte pol ure, da se odvečne količine znebite z uriniranjem. Šele nato se postavite na tehtnico. Če se takoj postavite na tehtnico, ta ne bo pokazala prave teže, saj je telo dehidrirano. Tudi zvečer se raje ne tehtajte, saj vsak dan ne zaužijete iste količine hrane in pijače. Nasvet: Stehtajte se zjutraj – pred zajtrkom in po odhodu na stranišče.

5. Tehtamo se med menstruacijo
Ste že opazili, da ste med menstruacijo težji? V tistem času se v telesu namreč kopiči več vode kot sicer.

Na nagradno igro se prijavite TUKAJ .

Komentarjev 1