Magazin > Lepota & telo
15 ogledov

Šest korakov, da se kilogrami ne vrnejo

teža tehtnica Žurnal24 main
Če želite enkrat za vselej shujšati, se morate izogibati šestim stvarem.

Ljudje, ki se borijo z odvečnimi kilogrami, so vedno na lovu za novimi dietami, ki bi jim čudežno olajšale njihov boj. Vendar pa hitri recepti običajno ne prinašajo dolgoročnih rešitev, h katerim stremijo. Prehranska strokovnjakinja Fiorella DiCarlo izpostavlja slabe navade, ki se jih je treba znebiti, da bi dosegli trajno vidne rezultate. 

1. Ne prepovedujte določene hrane
Vsi se radi pregrešimo in se določeni hrani težko upremo. S tem, ko jo črtate z jedilnika, boste le še povečali vašo željo po tej hrani. "Dovolite si jo v zmernih količinah,“ svetuje DiCarlova. Seveda pa morate biti odkriti do sebe in se zavedati skušnjave, ki vam jo ta hrana povzroča. "Počasi uživajte v okusu, sestavi in aromi, da boste zadovoljni,“ pravi. 

2. Ne pozabite na spanje
Ko ste zaspani, se kaj hitro lahko zgodi, da pojeste več, kot ste nameravali. "Pomanjkanje spanja je glavni krivec za spremembo prehranjevalnih navad,“ opozarja DiCarlova. Dovolj spanja dobro vpliva na več vidikov vašega življenja, tako da si nikar ne kratite tega užitka.

3. Izogibajte se strogim dietam
Ne podlezite evforiji nad določenimi strogimi dietami, saj te niso dobre za vaše telo. "Raziskave kažejo, da niso uspešne. Upočasnijo vaš metabolizem in zaradi njih bodo še hitreje nazaj pridobili izgubljene kilograme,“ opozarja DiCarlova. Dieta, zaradi katere ste lačni in se vam vrti v glavi, ni primerna dolgoročna rešitev. 

4. Ne nalivajte se s pijačo
Alkohol in hitra hrana sta neustrezna kombinacija. "Alkohol zmanjšuje zadržke in tako povečuje prenažiranje. Da bi to omejili, ne pijte na prazen želodec in pripravite zdrave prigrizke, po katerih boste lahko posegli,“ dodaja DiCarlova.

5. Ne spuščajte obrokov
Če preskočite kosilo in pojeste večerjo, niste naredili nič dobrega. Hormona, ki uravnavata občutek lakote in sitosti, delujeta najbolje, če jeste na vsake štiri ure. Če temu ni tako, bo naslednji obrok zagotovo bolj obilen, kot bi bilo treba. Pripravite si jedilnik, še posebej za dni, ko boste polno zaposleni in bi se lahko zgodilo, da boste preskočili obrok. 

6. Izogibajte se hrani brez maščob
Di Carlova poudarja, da so maščobe potrebne za normalno delovanje. "Če bomo odstranili maščobe, bomo po tovrstni hrani veliko bolj hrepeneli in pojedli več, kot je treba,“ opisuje posledice takšne prehrane. "Odstranjevanje maščobe iz določene hrane, kot so mlečni izdelki, preprečuje vnos pomembnih vitaminov, kot sta vitamina A in D.“ 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.