Magazin > Lepota & telo
238 ogledov

Slovenka osvojila spletnega giganta Asos

Mateja Škraba, Frachella
1/3
Mark Kucler
Mateji Škrabi je s predanostjo, vztrajnostjo, trdim delom in seveda glavnimi igralci njene modne zgodbe – ljubkimi nahrbtniki Frachella uspelo prepričati domače in tuje modne navdušenke, na njene unikatne izdelke pa prisegajo tudi številne znane Slovenke. Izdala nam je, kako hobi spremeniš v uresničitev svojih sanj ...

Mateja Škraba, Frachella | Avtor: Osebni arhiv Osebni arhiv
Od ideje do prodajne uspešnice v Sloveniji in sedaj v tujini. Kako je potekala tvoja pot?
Vse skupaj se je začelo, ko sem se iz Maroka vrnila v Slovenijo, kjer sem bila kar nekaj časa brez službe in s preveč prostega časa. Ker v brezdelju nisem uživala, sva se s fantom odločila, da bova pod imeno Frachella street style culture začela fotografirati zanimive stile z ulice. Tako sva vsak dan v mestu ustavljala mimoidoče. Potem pa je prišla zima, krajši dan in tudi služba, zaradi katere mi je začelo zmanjkovati časa za fotografiranje in delo je počasi začelo prehajati iz fotografiranja na oblikovanje. Sama ideja je nastala nekako tako, da sem si zaželela nahrbtnik s cofki, ki ga takrat še ni bilo mogoče kupiti, zato sem si ga naredila sama. Ta nahrbtnik je sicer nastal že poleti 2014, vendar takrat še nisem razmišljala o sami prodaji, dokler nisem slike objavila na instagramu, kjer ga je videla prijateljica in me vprašala, če ji lahko naredim enakega, vendar z logotipom. In tako se je vse skupaj začelo. Naredila sem ga, sliko dala na instagram in v naslednjih dneh dobila cel kup naročil. Sledilo je kar nekaj objav v medijih in stvari so se s svetlobno hitrostjo odvijale same od sebe. Naslednja želja je bila prodaja v tujini. Za začetek sem začela s prodajo na spletni trgovini Etsy, kjer je bil odziv res neverjeten, temu pa sedaj sledi še prodaja na Asos Marketplacu.

So danes ključ do uspeha družabna omrežja?
Ključ do uspeha so v prvi vrsti dobri izdelki, temu pa sledi dober marketing, ki je vsekakor povezan s socialnimi omrežji. Ta so super! Večina jih je brezplačnih, omogočajo nešteto možnosti, vendar je na koncu vse odvisno od lastnega truda.

Koliko dela dejansko vzame uspešna postavitev lastne blagovne znamke?
Ogromno. Pa ne le postavitev, predvsem vzdrževanje in konstantna komunikacija s kupci. Vendar se vsega lotevam postopoma in počasi. Ne hitim, samo zato, da bom. Vse pride ob svojem času. Frachello usklajujem še z drugimi ''službami'' in posledično mi na koncu dneva zmanjka časa. Zato tudi oblikujem svoj team, ki je že kar velik in brez katerega vsega skupaj ne bi zmogla!

Kako si stopila v stik s spletnim gigantom Asos?
Do same prodaje na Asosu niti ni težko priti, glede na to, da moraš mesečno plačevati ''najemnino'' profila, zato jim je seveda v interesu imeti čim več butikov. Enostavno izpolniš prošnjo, oni pregledajo socialna omrežja in produkte ter se odločijo, ali želijo, da postaneš del ekipe ali ne. Nek standard seveda obstaja in čisto vsakega ne sprejmejo. Večji izziv je prodati produkte in kupce prepričati, zakaj naj kupijo ravno pri tebi.

Kakšni so načrti za prihodnost?
Ne maram načrtovanja. So želje in stremim k temu, da se uresničijo, vedno pa dopuščam možnost, da pride kaj vmes in obrne svet na glavo, saj se je to že prevečkrat zgodilo.

 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.