Magazin > Lepota & telo
59 ogledov

Trije enostavni načini hujšanja

kosmiči zajtrk Shutterstock
Velika večina je med svoje novoletne zaobljube po vsej verjetnosti vključila tudi nekaj kilogramov manj. Poglejte si nekaj preprostih načinov za hujšanje, ki jih lahko brez večjih naporov vključite v svoj vsakdan!

1.  Kraljevski zajtrk

Velikokrat ste verjetno slišali pregovor: "Zajtrkuj kot kralj, kosi kot princ, večerjaj kot berač." A ne zaman, saj v njem leži precej resnice. Študija, ki so jo izvedli na Imperial kolidžu v Londonu, je pokazala, da se jim tiste dni, ko ljudje preskočijo zajtrk, centri nagrajevanja v možganih bolj aktivirajo, ko se jim prikaže slike visoko kalorične hrane. V primeru, da boste preskočili zajtrk, vas bodo tako bolj mikali nezdravi prigrizki kasneje. Študija iz leta 2013 je dokazala tudi, da imajo tiste ženske, ki uživajo bogat zajtrk,višji upad hormona lakote, grelina, kot tiste, ki zjutraj pojedo manjši obrok.

2.   Zaključite zajtrk z nečim sladkim

Zaključite svoj jutranji obrok z nečim sladkim, svetujejo strokovnjaki. 8-mesečna študija univerzitetnega medicinski centra v Tel Avivu je pokazala, da je tista skupina udeležencev, ki je pri zajtrku pojedla nekaj sladkega, na koncu študije izgubila kilograme. Za razliko od skupine, ki se je pri zajtrku držala nazaj, se je skupina 'sladkosnedih zajtrkovalcev' soočala z nižjo stopnjo hrepenenja po nezdravih prigrizkih in se bolje držala zahteve po vnosu kalorij skozi ves preostanek dneva.

 3. Pojejte 30 gramov vlaknin na dan

Poskusite povišati stopnjo dnevnega vnosa vlaknin. V študiji ameriškega združenja za srce so eni skupini naročili, da naj se drži stroge diete in naj omeji število kalorij, sladkorjev in nasičenih maščob, medtem ko so drugi skupini zadali samo en cilj – zaužiti 30 gramov vlaknin na dnevni ravni. Na koncu 3-mesečne študije je bil rezultat presenetljiv – obe skupini sta izgubili kilograme in izboljšali zdravje svojega srca.

Komentarjev 1
  • samo.jst 07:58 05.januar 2016.

    Kitajska modrost pravi 'gibiinnežri'