Magazin > Lepota & telo
9 ogledov

Triki za možgane, da postanete zaspani

ženska spanje postelja Shutterstock
Velikokrat se zgodi, da smo tako utrujeni, da zvečer tudi zaspati ne moremo. Tukaj je nekaj trikov, kako telo prelisičiti v spanje.

Po navadi je tako, da ko smo najbolj utrujeni, imamo največje težave s spanjem. Kot da se bojimo jutrišnjega dne, ko nas spet časa en kup obveznosti. Po tem, ko se možgani odločijo, da bomo zvečer najbolj budni in da bomo polni idej, se kaj kmalu zavemo, da nam kronično primanjkuje spanca. Predstavljamo vam nekaj trikov, kako si pomagati v takšnem primeru.

Pripravite se do zehanja

Če boste sami sebe prisilili, da boste zazehali, tudi boste. Četudi se vam bo zdelo čudno, na silo zazehajte nekajkrat zaporedoma. Tako bodo možgani dobili signal, da je čas za počitek.

Predstavljajte si, da vdihavate barven zrak

Če možganom ponudite sliko nečesa, se tako osredotoči na vizualno in pozabi na zvoke okoli sebe. Zaprite oči in si zamislite da vdihnete in izdihnete zrak rdeče barve, nato zelene barve, modre, rumene …

Poskusite aromaterapijo

Če pred spanjem vdihavate hlape eteričnih olj, vas ta lahko tudi uspavajo. Najboljši vonjavi v tem primeru sta sivka in kamilica, iz katerih si lahko naredite tudi čaj za lahko noč. Eterična olja si kapnite na posteljnino ali na pižamo. Vendar s tem ni treba pretiravati, saj lahko premočen vonj hitro povzroči glavobol. Poleg tega si privoščite tudi masažo senc z eteričnimi olji.

Pomirjujoča glasba pol ure pred spanjem

Poslušanje pomirjujoče glasbe pred spanjem vas pripravi na miren spanec in vam pomaga pri sprostitvi po napornem dnevu. Osredotočite se na glasbo in pozabite na vse obveznosti, ki vas čakajo naslednji dan.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.