Vojna nižanja cen se je razmahnila v tednih, ko je nafta veliko cenejša kot pred meseci, zaupanje
in zanimanje potencialnih potnikov sta na psu, vsem pa je že jasno, da gospodarske krize ne bo še
tako kmalu konec. Za vsakega letalskega prevoznika je torej vsak potnik še kako dragocen, privabijo
pa ga lahko le s cenami, ki so nižje od tekmecev. Ryanair trenutno ponuja veliko razprodajo poletov
v februarju in marcu, EasyJet pa ima ta hip razprodajo, ki bo trajala do 13. januarja, in
potencialne potnike obvešča o
"ogromnih sončnih prihrankih, do 25 odstotkov popusta na vsak sedež, vsako destinacijo, vsak
dan pri letih od 1. marca do 30. junija 2009". Cene znižujejo tudi "nenizkocenovniki" –
Britance sta prejšnji teden razveselila British Airways in Virgin, ki sta cene nekaterih vozovnic
znižala za četrtino, o podobnih znižanjih pa poročajo iz veliko evropskih držav. In skoraj vsi
napovedujejo, da bodo s takšnimi in drugačnimi razprodajami in pocenitvami razveseljevali ves čas.
"Take krize v letalstvu še ni bilo!"
Tiskovni predstavnik Ryanaira Stephen McNamara je povedal, da se zavedajo, da je popotnike in
počitnikarje prizadela recesija, a se že veselijo "bitke letalskih prevoznikov". McNamara je
izjavil:
"Upajmo, da bo to prava vojna zniževanja cen!" IATA, Mednarodno združenje za letalski
prevoz, je letalske prevoznike nedavno spet posvarila, da so v tako slabem položaju, kot niso bili
že desetletja. Kar se je pokazalo tudi za novo leto, ko je bilo letalskih potnikov manj kot
prejšnja leta.
"Pogled naprej je žalosten, kronična kriza letalske industrije pa je najhujša v zadnjih
petdesetih letih. Takšne recesije letalstvo še ni doživelo. Letimo skozi grozljivo nevihto,"
sporoča IATA.
Preberite še:
|