Konceptualno motorna jahta spada v kategorijo Open s trdo streho, ki je narejena iz kristalnega
stekla, ki potnike enako dobro ščiti tako pred ultravijolični kot infrardečimi žarki. Ekipa
oblikovalcev, na čelu z arhitektom Carlom Galeazzijem, je novi atlantis poimenovala "svetovno
plovilo", saj je oblikovano tako, da izpolni estetske zahteve in potrebe po udobju "globalnega"
kupca, sodobnega navtika kjerkoli na svetu.
Projektanti so na odločitev o izgradnji smelo zamišljenega modela prišli po uspehu atlantisa
55. Tako "predhodniku" kot novi jahti so skupne elegantne linije trupa in premca, znatno pa se
razlikujeta po izdelavi krme in izrazito konceptnem pristopu oblikovanju potovalnega prostora v
katerem se preživi največ časa. Vizualno je atlantis 50 videti širši, pa čeprav je za 15
centimetrov ožji od modela 55. Novi model nima zaprtega prostora za pomožno plovilo. Omenjeni
prostor je maksimalno izkoriščen, zaradi česar je potovalni prostor bolj prostran in posledično
bolj udoben. Ta del palube je spuščen zaradi bližjega kontakta z morjem in boljšega pogleda na
platformo krme. Platforma služi kot zasebna sončna "plaža" na njej pa je spravljen tudi gumenjak.
Novost je tudi mostiček, ki se ga lahko raztegne do te mere, da služi kot odskočna deska za skok in
ohladitev v morju.
Notranjost je prostorna, zračna in zahvaljujoč velikim steklenim površinam svetla. Na levi
strani zunanjega pokritega dela je sedežna garnitura in velika zložljiva miza. V podaljšku dela
proti premcu je zelo praktičen in udoben ležalnik za sončenje za dve osebi. Na desni strani,
nasproti prostoru za sončenje, je upravljalno mesto, kjer dominira veliki GPS plotter. Prevladuje
temnosiva barva, ki se odlično sovpada z ostalim interjerjem, še posebej podom iz tikovine. Mesto
komandanta je oblikovano tako, da bolj spominja na komandno ploščo športnega letala ali
štirikolesnega dirkalnika, kot pa ladijsko armaturno ploščo.
Poleg instrumentov zadolženih za nadzor delovanja motorja in navigacije, ki jih običajno
imajo takšna plovila, so tu dodali še sistem krmnega potiska, ki bo v veliko pomoč pri manevriranju
v marinah. Tu so še ventilacijske odprtine za klimo, pika na i pa je električni raženj, malo
pomivalno korito in hladilnik. V notranjosti prevladuje moderen dizajn, enostavne linije, tople
nianse in kvaliteti materiali. Z vsem naštetim so dosegli efekt izrazite prostranosti. V salonu je
središčni predmet zofa, v obliki črke L, na kateri se lahko hkrati razvaja šest oseb.
Elegantna kuhinja je opremljena z vsemi standardnimi pripomočki in nizom zanimivih detajlov,
ki pripomorejo k večji funkcionalnosti. Velika stranska okna so oblikovana v prepoznavnem slogu
serije Atlantis. Dnevnemu salonu zagotavljajo veliko svetlobe, medtem, ko ponoči s svetili
ustvarijo "diskretno" ozračje. Lastniška kabina je v premcu ladje, medtem, ko sta ostali dve v
osredjem delu podpalubja. Ena je opremljena z zakonsko posteljo, druga pa z dvema ločenima
ležiščema. Lastniški pripada tudi svoja kopalnica in stranišče.
Za dobre plovne lastnosti so tu najnovejši dizelski motorji Volvo Common Rail D12, skupne
moči 1051 kW/ 1430 KM.
25
ogledov
Luksuz za sodobne pomorščake
1/12
Serija plovil atlantis je zasebna "znamka" skupine Azimut/Benetti, ki že štiri leta uspešno deluje na področju navtike. Kvalitetnim in stilsko prepoznavnim "day cruiserjem", modelom atlantis 39, 42, 47 in 55 se je pridružil še najnovejši član družine atlantis 50.