Magazin
13 ogledov

Malčki radi kopirajo

1/12
Žurnal24 main
Kopiranje staršev pri malih otrocih ni nič nenavadnega. Tudi pri oblačenju. Modni oblikovalci to s pridom izkoriščajo.

Blagovne znamke kot so Desigual, Danza, Jean Bourget in Benetton že dlje časa svoje kolekcije nadgrajujejo z otroškimi oblačili. Glede na obseg in ponudbo se investicija kljub vrtoglavim cenam otroških kosov očitno obrestuje.

"Otrok se že od rojstva uči in posnema od tistih, ki preživijo največ časa v njegovi družbi," poudarja Tatjana Novak, psihologinja in družinska terapevtka. Oblačenje in videz temu ne uideta. "Kupovanje zelo dragih oblačil pri majhnih otrocih se mi sicer ne zdi smiselno, je pa to stvar odločitve in situiranosti staršev," dodaja. Če si družina lahko privošči odšteti za otroški pulover 100 evrov je to čisto osebna stvar, vendar lahko hitro postane navada in vpliva na kasnejši razvoj otroka. Kar otroka navadiš, to nosi s seboj tudi v zrelih letih, še poudarja.

Cene omenjenih blagovnih znamk se gibajo med 30 in 100 evri za kos. Glede na to, da otrok pri dveh letih hitro preraste oblačila, je tak nakup morda rezerviran le za tiste, ki tudi v kriznih časih dobro zaslužijo. Ampak takih žal ni veliko, nam je zaupala prodajalka na otroškem oddelku v eni izmed slovenskih veleblagovnic.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.