Diesel, ustanovljen leta 1978, bo svojo novo kolekcijo pohištva in dodatkov predstavil na
pohištvenem sejmu Salone del Mobile, ki bo aprila v Milanu. Dieslovi oblikovalci so moči združili z
dvema uglednima imenoma italijanskega oblikovanja, podjetjema Foscarini in Moroso. Italijani
obljubljajo, da bodo njihovo "home" kolekcijo odlikovali inovativni materiali in slog.
"Diesel je lifestyle znamka – kupci ne izbirajo samo izdelka, ampak to, kar Diesel predstavlja:
način življenja, naše vrednote, ironijo, kreativen in presenetljiv pristop. Za to avanturo smo se
odločili, ker smo želeli kupcem ponuditi možnost, da izrazijo sebe in personalizirajo dom v svojem
stilu. In našli smo partnerja, ki znata zadovoljti naše standarde kakovosti. Moroso in Foscarini
sta vodilni znamki v oblikovanju, poznani po kakovosti, profesionalnosti in navdušenju, ki ga
vložijo v vsak nov projekt," je povedal Renzo Rosso, predsednik Diesla.
Preberite še:
|