Magazin
0 ogledov

Najprej H&M, zdaj še Diesel

Diesel tekstil za dom ponuja že nekaj časa, zdaj pa se kolekcija za dom velikopo Žurnal24 main
Italijanski Diesel stopa po podobni poti kot švedski H&M – tudi Diesel bo namreč ponudil pohištvo in druge stvari za dom.

Diesel, ustanovljen leta 1978, bo svojo novo kolekcijo pohištva in dodatkov predstavil na pohištvenem sejmu Salone del Mobile, ki bo aprila v Milanu. Dieslovi oblikovalci so moči združili z dvema uglednima imenoma italijanskega oblikovanja, podjetjema Foscarini in Moroso. Italijani obljubljajo, da bodo njihovo "home" kolekcijo odlikovali inovativni materiali in slog. "Diesel je lifestyle znamka – kupci ne izbirajo samo izdelka, ampak to, kar Diesel predstavlja: način življenja, naše vrednote, ironijo, kreativen in presenetljiv pristop. Za to avanturo smo se odločili, ker smo želeli kupcem ponuditi možnost, da izrazijo sebe in personalizirajo dom v svojem stilu. In našli smo partnerja, ki znata zadovoljti naše standarde kakovosti. Moroso in Foscarini sta vodilni znamki v oblikovanju, poznani po kakovosti, profesionalnosti in navdušenju, ki ga vložijo v vsak nov projekt," je povedal Renzo Rosso, predsednik Diesla.

 

Preberite še:

Novinarji in kupci bodo Dieslove izdelke za dom lahko torej videli na pohištvenem salonu v Milanu, celotna kolekcija pa bo na ogled v milanski Dieslovi trgovini, "prodajnem sedežu" podjetja. In cene? Nedvomno bodo veliko višje od cen, po katerih bo (zagotovo bolj pisane) stvari za dom ponujal H&M, a Italijani računajo na zveste kupce, ki jih Dieslu v Italiji in drugje ne manjka.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.