Spletni portal CareerWomen je raziskoval, kateri so bistveni elementi, ki naredijo žensko
zadovoljno z njenim delom in življenjem. Dejstvo je, da je pri današnjem hitrem ritmu težko
usklajevati kariero in družino, zato ženske za nezadovoljstvo pogosto krivijo službo. Kaj storiti,
da boste zadovoljne in ponosne na svoje delovne uspehe, a hkrati ne bo trpelo vaše zasebno
življenje? Uspešne poslovne ženske so delile svoje izkušnje, ki so zbrane v petih ključnih
strategijah. Poskusite, če delujejo tudi pri vas.
Uspešno usklajevanje kariere in ostalih področij življenja
1. Preračunajte si čas znotraj in zunaj pisarne. Na delovnem mestu si aktivnosti razporedite
tako, da boste lahko opravili vse, kar ste si zadali za ta dan. Na koledar uvrstite tudi prosti
čas, ki ga boste izkoristili samo zase, za družino ali prijatelje.
2. Delovno mesto vsaj trikrat na teden zapustite točno takrat, ko bi morali končati svoj
delovni dan. Včasih se naduram preprosto ne boste mogli izogniti, a organizirajte si delo tako, da
vam bo vsaj kak dan to uspelo.
Preberite si še: |
•
Pet pasti, ki prežijo na zaposleno
mamo
|
4. Pozanimajte se za možnost prilagodljivega delovnega časa. Morda boste s prerazporeditvijo aktivnosti lažje opravili določeno nalogo.
5. Izkoristite konec tedna. Tudi prosti čas načrtujte. Razporedite si različne aktivnosti, pa naj je to čas za družino, potovanje ali le zabavo. Predvsem si morate ustvariti občutek, da je vaš prosti čas vreden toliko kot delovni in da ga upoštevate.