Magazin
21 ogledov

Ne povejte jim, kar jim gre!

Službo poskusite zapustiti prijazno. Žurnal24 main
Menjava službe je pogosto lahko vznemirjujoča. In ko ste se končno odločili, da boste dali odpoved – bodite previdni in naredite pravo stvar!

Ko boste zapuščali svojo staro službo in šli novim dogodivščinam naproti, ne pozabite na tiste malenkosti, ki so vas v stari službi osrečevale. Zato morate ob slovesu narediti pravo stvar. Nikar ne pojdite predaleč, zato se morate izogibati nekaterim žaljivkam ali besedam, ki bi morda prizadele vaše nekdanje sodelavce.

1. Nikoli jim ne povejte, kar jim gre!
Ko zapuščate svojo staro službo, ste verjetno nabiti s čustvi, ki pa niso vedno pozitivna. Če staro delovno mesto zapuščate slabe volje in s slabimi spomini na zadnje mesece, to še ni razlog, da vsem poveste, kar jim gre, čeprav si to zaslužijo. Nikoli namreč ne morete vedeti, kdaj boste koga od njih srečali na cesti ali s kom boste morda še delali v prihodnosti. Zavedajte se tega in ne reagirajte prehitro in nenadzorovano.

2. Ne poškodujte ničesar!

Morda boste ob odhodu zares jezni in se boste počutili izigrane. Zaradi tega lahko odreagirate nekoliko drugače, kot bi si želeli. Vandalizem in kraja pa nista načina, kako se maščevati svojim sodelavcem, tudi če gre samo za spenjač ali mapo. V navalu jeze ne uničujte ničesar. Ne smete jim pokazati, da so vam prišli do živega, čeprav veste, da so vam.

3. Prosite za reference
To se vam bo mogoče zdelo nemogoče, še posebno ker podjetje zapuščate s slabimi spomini. Ne glede na to v kakšnih odnosih ste bili s sodelavci in nadrejenimi, boste verjetno svojo staro službo še kdaj navajali v svojem življenjepisu. Zato poskušajte dobiti dobro ali vsaj realno referenco od svojih nadrejenih.

4. Bodite nevtralni
Če veste, da so v podjetju že našli nadomestilo za vas, potem tistemu, ki vas bo nadomestil, nikar ne jezikajte. Ne smete mu povedati, kakšni pogoji za delo vladajo v podjetju in kakšni so sodelavci ter nadrejeni. Ne pustite slabega vtisa in vsakemu pustite, da si ustvari lasten vtis o ljudeh, s katerimi dela. Če bo njegov vtis drugačen, kot ste mu ga predstavili, je lahko to slabo za vaš ugled!

5. Ne govorite o stari službi na novem razgovoru
To je najslabše, kar lahko naredite. Edini človek, na katerega bo v tem trenutku padla slaba luč, ste namreč vi. Vaš bodoči nadrejeni se bo spraševal, zakaj se z ljudmi ne razumete dobro, vi pa boste opravljali svoje stare sodelavce. Kaj je lahko slabšega, kot če vaš bodoči šef ugotovi, da niste primerni za skupinsko delo? Naredite si uslugo in nikar ne govorite o tistih preteklih izkušnjah, ki so slabe.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.