Predstavniki revije so pojasnili, da bodo bralci, ki niso naročniki, lahko dostopali samo še do petih strani v enem mesecu.
Direktor Varietyja Neil Stiles se zaveda, da se bo število uporabnikov zmanjšalo. "Število naključnih obiskovalcev Varietyja bo upadlo, vsi ostali, ki bodo zvesto obiskovali naše strani, pa bodo naše stalne stranke," predvideva Stiles. "In to je naše ciljno bralstvo, ki ga želimo doseči."
Pri Varietyju, ki je v lasti Reed Elsevier Group, so še razložili, da domače spletne strani Variety.com z naslovi, kratkimi vsebinami člankov in brskalnikom z uvedbo plačljivosti ne bodo spremenili.
Izdajatelji ameriških časnikov in revij bijejo bitko na nož zaradi upadanja prihodkov od oglaševanja, naklad in prosto dostopnih informacij na internetu, zato je v obtoku razmislek, ali začeti zaračunavati storitve bralcem na spletu.
The Wall Street Journal je ta čas edini med velikimi ameriškimi časniki, ki zaračunava spletnim bralcem, predsednik News Corporation Rupert Murdoch pa je te dni prav tako napovedal, da bo za branje vseh medijev v njegovi lasti prek spleta treba plačevati.