Plesna detektivka je ob premieri doživela izjemno dober odziv občinstva, pred današnjo, tretjo
ponovitvijo predstave pa smo se pogovarjali z njenim režiserjem in koreografom ter plesnim
trenerjem
Željkom Božičem.
•
O čem pripoveduje predstava?
Na Kubi najdejo ogromen diamant, ki ga nekdo ukrade. Okoli diamanta se nato vrtijo detektivi,
ki ga poskušajo vrniti, in lepa dekleta, na koncu pa se detektivi in tatovi spopadejo. Po dvoboju
dekle razsodi, komu pripada diamant.
•
Kateri plesi se pojavljajo?
Prevladuje šov dance oziroma jazz balet, veliko je hip hopa, so pa tudi trenutki, ki so bolj
zaigrani kot odplesani.
•
Zakaj ste se začeli ukvarjati s hip hopom?
Zaradi glasbe.
•
Katere?
To so bili Public Enemy, Run-DMC, Sugar Hill Gang, rap stare šole, Rakim recimo. Ta ritem me
je navdušil.
•
Kaj je ljudi najtežje naučiti pri hip hopu?
Občutka.
•
Se ga da?
Zdi se mi, da se ga da. Človeku na primer priporočaš, kako naj posluša glasbo: bodi pozoren
na to, kaj slišiš, na kateri del telesa vpliva bas, na katerega činela ...
• Kako je s hip hop sceno pri nas?
To je pa ena izmed stvari, ki Ljubljani manjkajo. Moti me, da zelo malo ljudi ceni kakovost
glasbe v lokalih in potem za manjši denar najemajo didžeje, ki pobirajo mikse z interneta in
pritisnejo play na računalniku. To znam tudi jaz.
•
Kaj pa sam ples?
Naredili smo že kar nekaj stvari, po katerih smo res znani. Kazinsko hip hop skupino v Evropi
poznajo po inovacijah, vedno poskušamo podirati meje. Zakaj bi se zgledovali po ameriških vzorcih,
raje ustvarimo nekaj, kar bodo ljudje na internetu gledali.
•
Ste na internetu?
Tu sem zelo malomaren, ampak moji mlajši učenci me priganjajo. Nekaj posnetkov je že na
YouTubu, to je za plesalce tako kot imenik ali Biblija.
16
ogledov
Obrusil ga je hip hop
Danes ob 20. uri Špas teater v Mengšu gosti predstavo Plesne skupine Kazina Where is the Diamond.