Magazin > Odnosi in prosti čas
818 ogledov

Kateri slovenski vplivnež ali vplivnica je na samem vrhu?

Petra Parovel instagram
Med 395 rednimi uporabniki družbenih omrežij, starimi med 18 in 40 let, so preverili, katere vplivneže redno spremljajo.

Vplivnostni marketing je v zadnjih letih doživel izjemno rast, pri čemer njegova uspešnost izhaja iz kakovosti odnosov, ki jih vplivneži gradijo s svojo skupnostjo. Tudi v Sloveniji število ustvarjalcev vsebin narašča, zato so na oglaševalski agenciji Futura zasnovali raziskavo o odnosu med sledilci in vplivneži na družbenih omrežjih, v sklopu katere je nastala tudi lestvica najbolj prepoznavnih domačih imen.

Preprosto vprašanje "Katere vplivneže redno spremljate?" so zastavili 395 rednim uporabnikom družbenih omrežij, vsak anketiranec pa je lahko navedel do pet imen. Skupaj se jih je nabralo več kot 450, kar nazorno kaže, kako pestra in razdrobljena je danes slovenska scena spletnih ustvarjalcev.

Lestvica: Top 20 vplivnežev, ki so najbolj pritegnili pozornost

1. Petra Parovel

2. Lepa Afna

3. Teja Jugovic

4. Patricia Pangeršič

5. David Zupančič

6. Indira Ekić

7. Bit Sever

8. Katarina Benček

9. Tamara Lampe

10. Aleksandar Repić

11. Ana Debevc Prašnikar

12. Lara Nastran

13. Jernej Ogrin

14. Tika Hribar

15. Ciril Komotar

16. Jani Jugovic

17. Ajda Sitar

18. Anja Širovnik

19. Vita Starman

20. Robert Roškar

"Gre za ustvarjalce vsebin, ki so se posameznikom najbolj zasidrali v spomin, zelo verjetno zato, ker so njihovim vsebinam najbolj izpostavljeni. Lestvica je koristen vpogled v to, kdo ima največjo pozornost slovenske javnosti, ni pa avtomatičen seznam priporočenih vplivnežev. To bi bil bolj verjetno seznam vseh 450 imen, ki so se pojavila v raziskavi," je poudarila dr. Branka Bizjak Zabukovec, direktorica vsebinskega marketinga na Futuri, ki je raziskavo opravila v sklopu doktorske disertacije o 'Insta odnosu' – to je odnosu med sledilci in vplivneži na družbenih omrežjih.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.