Magazin > Odnosi in prosti čas
42 ogledov

Prevarani mož le marketinška poteza?

Prevarani Enzo Facebook
Italijane še vedno razvnema objava v časniku Corriere della Serra, v kateri domnevno prevarani mož svojo ženo obtožuje 7-letnih prevar in javno objavlja, da jo zapušča.

Domnevno prevarani italijanski soprog je v petek zakupil celo stran v dnevniku Corriere della Serra, vse le zato, da bi javno objavil, da ga je žena večkrat prevarala in da jo zapušča. “Po sedmih letih želim vsej Italiji povedati o tvojih odvratnih prevarah,” je zapisal moški, ki se je podpisal kot Enzo.

Obtožil jo je večletnega varanja s sodelavci, osebnim trenerjem, odvetnikom in spletnim prijateljem. Enzo je odprl tudi svojo Facebook stran “Touexmarito” (tvoj nekdanji mož), ki je do včerajšnjega dne pridobila že več kot 11 tisoč všečkov. Danes jo Facebookov iskalnik več ne najde.

Italijani se sicer na družabnih omrežjih množično sprašujejo, kaj v resnici stoji za objavo. Številni so mnenja, da gre v resnici za izvrstno marketinško potezo pred novo televizijsko oddajo, v kateri bo v ospredju nezvestoba.

Ne glede na vse teorije pa je na družabnih omrežjih objava sprožila številne razprave o nezvestobi, varanju, tako imenovanem spletnem varanju, njegovih vzrokih in posledicah, svoj pogled na nezvestobo izpostavljajo ženske, svojega moški. Če gre v resnici le za del kampanje TV oddaje, pabo Italijanom že kmalu pokazal čas. 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.