Magazin
17 ogledov

Povratek na mitsko lokacijo

Pariz si obiskovalci lahko ogledajo z vrha citroënove stavbe. Žurnal24 main
Francoski proizvajalec avtomobilov Citroën je v centru Pariza odprl nenavadni razstavni prostor enostavnega imena C 42.

Z odprtjem C 42 v Aveniji Champs-Élysées 42, se je francoska znamka zahvaljujoč stekleni stavbi, na kateri se čez celotno pročelje raztezajo logotipi podjetja, po 80 letih vrnila na mitsko lokacijo. Predstavitev svojih vozil, tehnoloških dosežkov ter znanja in veščin, ta edinstven prostor, ki je odsev Citroënovih vrednosti in duha, odkriva zgodovino globoko vpisano v francosko kulturo. V tem dragulju arhitekture, obiskovalci odkrivajo življenje in aktualnost znamke v scenografiji, ki je prilagojena glede na ritem letnega časa, edinstveni koncepciji, ki so jo razvili pri Citroënu.



C 42 obiskovalce v svet avtomobilov popelje na nenavaden način: panoramsko vozilo vodi v atrij v najvišje nadstropje, do steklene kupole, kjer si je mogoče ogledati francosko prestolnico. Obiskovalci se nato okoli stolpa zgrajenega iz avtomobilov peš odpravijo nadstropje za nadstropjem. Na vmesnih postankih je na ogled postavljena razstava avtomobilov, od najstarejših do najmodernejših. Obiskovalcem so vseskozi v pomoč zasloni, pravi pedagoški priročniki za vsako vozilo, s pomočjo katerih je mogoče izvedeti vse o določenem avtomobilu. Na ogled je film posvečen temi razstave in raznim drugi dogodkom povezanimi s podjetjem.

Pot se končna v pritličju, v trgovini s pohištvom, ki si ga je omislil arhitekt. Omenjena trgovina ponuja predmete, ki spominjajo na inovativnost in estetiko samega mesta, ter darila, ki spominjajo na čas preživet v Citroënu.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.