Hennes & Mauritz, ki predvsem mlade že dolgo navdušuje s hitro in poceni modo, napoveduje, da
bo njihove stvari za dom - šlo bo predvsem za manjše, predvsem tekstilne, dodatke za dom - mogoče
zelo dobro kombinirati med seboj in da se bodo zelo lahko vklopile v že opremljena stanovanja. Zato
so oblikovalci švedskega giganta poleg kvalitetnih materialov posebno pozornost namenili detajlom
in dizajnu, ki se lahko zlije z zelo različnimi slogi. H&M naj bi kolekcijo za dom najprej
ponudil na Švedskem, Norveškem, Danskem in Finskem ter v Nemčiji in Avstriji. To naj bi se zgodilo
že na začetku naslednjega leta. Kot je običajno, bodo na policah na kupce, ki bodo želeli nekaj
ljubkega in poceni za dom, skupaj čakali stali izdelki, namenjeni posameznemu prostoru. In H&M
bo poskrbel za vse - za tiste, ki imajo radi žive barve in vzorce, za ljubitelje črno-bele ali
mornarske kombinacije, za privržence naravnih materialov ...
Preberite še:
|
H&M je svoj zmagoslavni pohod po Evropi začel leta 1964, danes imajo po svetu več kot 1600 trgovin, večino njihovih oblačil in modnih dodatkov pa izdelajo na Kitajskem. Pred nekaj leti so Švedi v sodelovanje zvabili znana imena iz sveta mode - prvi je bil leta 2004 Karl Lagerfeld, sledili so Stella McCartney, nizozemski duet Viktor in Rolf, Roberto Cavalli in japonska modna hiša Comme des Garçons.