Proizvajalci stvari, ki se najraje podarjajo v znak ljubezni in romantike, moške in ženske velikokrat sprašujejo, kakšna so njihova romantična nagnjenja. Proizvajalec sladoleda Häagen-Dazs je anketiral več kot dva tisoč britanskih moških in izvedel številke, nad katerimi Britanke najbrž niso navdušene.
Kje je romantika?
- 54 odstotkov moških, ki imajo partnerico, se jih v zadnjem letu z njo v javnosti nikoli ni držalo za roke.
- 80 odstotkov moških v razmerju nikoli ni pomislilo, da bi svoji najdražji kupilo rože.
- 83 odstotkov anketirancev s partnerico v zadnjem letu nikoli ni imelo romantične večerje ob svečah.
- 95 odstotkov moških partnerici nikoli ni na papir zapisalo svojih občutkov do nje.
Raje sms
In da imajo moški težave z izražanjem čustev oziroma občutkov, ni nič novega. No, 46 odstotkov jih je povedalo, da čustva "najraje izrazijo s sms-jem", tretjina pa bi jih raje oprala perilo kot izrazila ljubezen z besedami. Christine Webber, britanska strokovnjakinja za razmerja, je zgornje številke pospremila z besedami: "Kljub kaosu naših življenj moramo upoštevati naše zakoreninjene potrebe po romantiki. Romantika je pomemben del vsakega razmerja in že majhna romantična dejanja stopijo srce, ko gre v razmerju kaj narobe." Zato naj le govorijo besede, čokoladica ali opran pralni stroj.