Medtem ko se ozadje in drugi modeli renderirajo v 3D-načinu, je sama igra ostala še vedno 2D-platforma, ki spominja na tisto iz drugega dela istoimenske igre. Prav tako se je vrnila shema kontrol, ki temelji na šestih gumbih. Dodane so seveda novosti, kot sta focus attack in ultra moves. Focus deluje tako, da absorbira napad in izvede protinapad s kombinacijo določenih gumbov. Dlje kot drži kombinacijo dveh gumbov, tem večja je tudi moč protinapada, ki jo bo igralec vrnil. Ultra combo so sekvence, v katerih se klasična kamera 2D spremeni v filmsko doživetje, kjer opazujemo udarce, brce in druge tehnike. Ultra combo se sproži, ko imate na svojem "metru maščevalnosti" zadostno število. Vizualizacija tako ozadja kot same akcije je čudovita. Mešanica stripovske mange, grafitnih potez in animacij z dolgimi linijami deluje fantastično. Osupljivi so različni detajli, ki jih vidimo v ozadju.
Street Fighter 4 vključuje mešanico znanih priljubljenih likov, kot so Ryu, Ken, Chun-Li in Guile, ter nove, posebej ustvarjene like za to igro, kot so Crimson Viper, Abel, El Fuerte in Rufus. Liki so postavljeni v zgodbo, ki naj bi se odvijala med drugim in tretjim delom igre.
Razen klasičnih načinov igranja je na voljo tudi on-line multiplayer, ki vas samodejno povabi v igranje. Ta nov pristop je zelo zanimiv, saj si nenehno na preži za drugimi igralci in pripravljen na akcijo. On-line igranje je nekoliko počasnejše v samih gibih.
Ocene, ki jih je prejel Street Fighter 4, so zaradi svojih igralnih novosti in vizualizacije zelo visoke.