Kuba ima mojito, Singapur ima Singapore Sling, New York ima Manhattan. Zdaj ima svoj "nacionalni koktajl" tudi Tajska. Ime mu je Siam Sunrays.
Tajci upajo, da bodo "siamski sončni žarki" počasi postali po vsem svetu znan koktajl, ki bo
pomagal v deželo zvabiti več turistov. Tajska turistična zveza je ob predstavitvi koktajla Siam
Sunrays (kraljevina Tajska se je do leta 1939 imenovala Siam) pijačo opisala takole:
"To je Tajska v kozarcu – nov polet za tajski turizem." Sestavine za koktajl, ki se bo
moral šele dokazati, so: vodka, kokosov liker, ščepec čilija, ščepec sladkorja, limetin sok, malo
limonine trave in ingverja ter led in sodavica.
"Zelo tajsko," so podarili Tajci. Siam Sunray je bil zmagovalni koktajl tekmovanja, ki so
ga Tajci organizirali, da bi dobili "nacionalno pijačo", ki jo zdaj po deželi že strežejo!
Preberite še:
|
In koktajl je le eden od poskusov oživitve tajskega turizma, ki so ga lani oslabili politični nemiri, ki so turizmu največ škode naredili, ko so protestniki nekaj dni onemogočali dostop do obeh največjih letališč v Bangkoku. "Obleganje", zaradi katerega precej tujcev ni uspelo prileteti na Tajsko, se je zgodilo ravno na začetku glavne turistične sezone, ki traja nekako od decembra do marca. Tropska in poceni Tajska sicer s turizmom veliko zasluži, a poleg še ne povsem umirjene politične situacije bo letos tajski turizem trpel zaradi svetovne gospodarske krize. Tajski turiste počasi kradejo druge, še cenejše in manj turistično "onesnažene" države jugovzhodne Azije: Kambodža, Laos in Vietnam, ki vse bolj spoznavajo, da turizem ponuja velike priložnosti.