V španskem mesetcu Molina de Segura je "zloglasna" skupina uprizorila Puškinovo dramo Boris Godunov. Sredi predstave se nenadoma zaslišijo streli iz strelnega orožja. Na odru se pojavijo zamaskirani neznanci in se med streljanjem v zrak porazdelijo po dvorani. Napetost dodatno dviguje nevarno zveneča glasba, ki se razlega po dvorani. Gledalci so postali žrtve teroristov.
Teater šoka
Če gledalci ne bi poznali scenarija predelave znane drame, bi verjetno
marsikaterega izmed njih zgrabila panika. Že tako jih je prepričljiva predstava prestrašila do
kosti. Režiser predstave z "ugrabitvijo" občinstva
Alex Olle pravi, da je navdih za scenarij dobil v tragičnem dogodku izpred šestih
let, ko so čečenski teroristi zavzeli moskovsko gledališče Dubrovka. Želel je, da bi gledalci
Borisa Godunova podoživeli psihozo, ki so je bili takrat deležni nesrečni gledalci v moskovskem
teatru.
Med predstavo so gledalci tudi priče medsebojnega prepiranja ugrabiteljev. Na odru se prikažejo posnetki z izredne seje španske vlade, ki razpravlja o možnih rešitvah ugrabljenih žrtev. Celotno dogajanje pa je vedno znova prekinjano z vložki iz drame Boris Godunov. Nazadnje se teroristi in vlada začnejo pogajati, gledalci pa spremljajo to, česar tisti izpred šestih let v Moskvi niso mogli.
Šok terapija
Predstave skupine La fura dels Baus žanjejo ravno toliko občudovanja kot zgražanja.
Eni jih kritizirajo zaradi domnevnega zlorabljanja pietete žrtev terorizma, drugi menijo, da ta
tema ne sme biti tabu za gledališko predelavo in prikaz .