Magazin
3 ogledov

Toyota: Invazija konceptov

Toyota predstavlja svoj pogled na prihodnost.
1/18
Žurnal24 main
Največji svetovni proizvajalec avtomobilov japonska Toyota bo ljubitelje svojih štirikolesnih lepotcev presenetila s serijo konceptnih vozil prihodnosti, ki temeljijo na današnji tehnologiji.
RiN
Oblika in barva sovpada z vozili, ki manevrirajo po igriščih za golf. Težko si je predstavljati, da bi se kakšen proizvajalec upal spustiti v serijsko proizvodnjo takšnega avtomobila. Pri Toyoti trdijo, da študija povezuje potnika in okolje, in sicer zahvaljujoč velikim zaokroženim steklenim površinam, ki efektivno filtrirajo ultrardečo in ultravijolično zračenje. Vseeno obstaja majhna verjetnost, da bi koncept kdaj zagledali na cesti.

Crown
Prisoten od sredine petdesetih let, skozi 12 generacij, je toyota crown iz leta 2003 dobil še novi hibridni pogon THS II, pomlajen videz, 10 zračnih blazin in nov LCD-zaslon z izboljšano funkcionalnostjo.

1/X
Ime, ki bi moralo simbolizirati malo maso. 1/X je pravzaprav baby prius, šušlja pa se, da naj bi na tržišče prispel leta 2010 kot del Toyotine strategije – milijon prodanih hibridov na leto.


Toyota Hi-CT. © Toyota

 

Hi-CT

Zabavni avtomobili, ki niso prehitri, je kot kaže moto letošnjega avtosejma v Tokiu. Hi-CT je najboljši primer. Predstavljen je kot urbano vozilo ostrih linij, opremljeno s hibridnim pogonom plug-in. Njegova posebnost je tudi 100-vatna vtičnica in prtljažnik, ki ga je možno odstraniti.

FT-MV
FT-MV – Toyota ga predstavlja kot mali enoprostorec, namenjen odličnjakom. Odlikuje ga prostornost, ki ponuja udobje šestim potnikom, zadnjo klop pa je mogoče zamenjati s sedeži. Potniki zadaj lahko filme oziroma videoigrice spremljajo s pomočjo le njim namenjenih zaslonov. Samo ime FT-MV je pravzaprav kratica Future Toyota Mini-Van, ki je besedna zveza, ki najbolje opisuje ta avtomobil. FT predstavlja napredek v primerjavi z modelom F3R, predstavljenim v Detroitu lansko leto. Prav ta koncept naj bi imel največ možnosti, da se pojavi v serijski obliki.

i-REAL
Toyota je oko vrgla tudi na osebna vozila, namenjena enemu samemu potniku. Čeprav je koncept drugačen, ideja zelo spominja na segway. Toyotin izlet v svet tovrstnih vozil se je začel s konceptom PM iz leta 2003, ki je leto pozneje dobil dodatno kolo. i-REAL predstavlja še korak naprej. Zaradi kratke medosne razdalje je okretnost boljša, medtem ko za stabilnost poskrbi nizko težišče. Za dodatno varnost v prometu so avtomobil opremili s senzorji, ki prepoznavajo živa bitja in predmete.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.