Eden od načinov, kako med sodelavci izstopati in na tak način priti do višjega položaja, je tudi,
da se izkažete kot popoln sodelavec, ki skrbi za urejeno in ustvarjalno okolje.Brez dveh osnovnih
stvari – dobrega odnosa do drugih in dobrih manir, ne boste naredili nič. Poskrbite pa še za
naslednje:
Bodite točni
Sodelavec, ki prihaja pozno, po navadi ni najbolj zaželen, saj morajo drugi opravljati
njegovo delo. Če pridete točno, s tem pokažete, da spoštujete čas drugih.
Ne opravljajte
Če želite svojemu šefu pokazati, da ste pripravljeni na napredovanje, se izognite obrekovanju
sodelavcev. Opravljanje je neprofesionalno, poleg tega pa spodbuja sovražnost med sodelavci.
Bodite obzirni
S poslušanjem glasbe v službi ni nič narobe, pazite le, da jo imate nastavljeno na primerno
jakost, da z njo ne motite drugih, če je v pisarni več ljudi. Tudi telefonski pogovori naj bodo kar
se da tihi.
Bodite prijazni do vseh
Vsi imamo na delovnem mestu koga, ki ga ne prenesemo, vendar lahko s prijaznostjo pridemo res
daleč. Ni vam treba graditi prijateljstva z vsakim sodelavcem, lahko pa pripomorete h gradnji
prijaznega delovnega okolja in se izogibate morebitnim sporom in neprijaznim sporočilom. Bodite
profesionalno vljudni, tako kot do strank, ki jih v resnici ne marate.
28
ogledov
V službi se ne prepirajte
V poslovnem svetu sodelavci pogosto tekmujejo med seboj za višji položaj in boljšo plačo. Ob tem pa gredo nekateri tudi prek trupel in s tem ustvarjajo stresno in sovražno okolje.