Magazin
28 ogledov

V službi se ne prepirajte

Žurnal24 main
V poslovnem svetu sodelavci pogosto tekmujejo med seboj za višji položaj in boljšo plačo. Ob tem pa gredo nekateri tudi prek trupel in s tem ustvarjajo stresno in sovražno okolje.

Eden od načinov, kako med sodelavci izstopati in na tak način priti do višjega položaja, je tudi, da se izkažete kot popoln sodelavec, ki skrbi za urejeno in ustvarjalno okolje.Brez dveh osnovnih stvari – dobrega odnosa do drugih in dobrih manir, ne boste naredili nič. Poskrbite pa še za naslednje:

Bodite točni
Sodelavec, ki prihaja pozno, po navadi ni najbolj zaželen, saj morajo drugi opravljati njegovo delo. Če pridete točno, s tem pokažete, da spoštujete čas drugih.

Ne opravljajte
Če želite svojemu šefu pokazati, da ste pripravljeni na napredovanje, se izognite obrekovanju sodelavcev. Opravljanje je neprofesionalno, poleg tega pa spodbuja sovražnost med sodelavci.

Bodite obzirni

S poslušanjem glasbe v službi ni nič narobe, pazite le, da jo imate nastavljeno na primerno jakost, da z njo ne motite drugih, če je v pisarni več ljudi. Tudi telefonski pogovori naj bodo kar se da tihi.

Bodite prijazni do vseh
Vsi imamo na delovnem mestu koga, ki ga ne prenesemo, vendar lahko s prijaznostjo pridemo res daleč. Ni vam treba graditi prijateljstva z vsakim sodelavcem, lahko pa pripomorete h gradnji prijaznega delovnega okolja in se izogibate morebitnim sporom in neprijaznim sporočilom. Bodite profesionalno vljudni, tako kot do strank, ki jih v resnici ne marate.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.