Magazin > VIP
236 ogledov

Do nazga za klub in otroke

Ivan Šček
1/11
Boštjan Tacol
Rugby klub Ljubljana se je slekel za promocijo in tudi v dobrodelne namene.

Od danes lahko za 9,90 evra na spletnem naslovu Mojekarte.si, v Rugby klubu Ljubljana in baru Lepa žoga kupite koledar, ki ga krasijo fotografije 20 igralcev ragbija iz omenjenega ljubljanskega kluba, oblečenih v adamov kostum. Kapetan ekipe Peter Kavčič je o fotografiranju in črno-belih fotografijah dejal, da gre za izvrstno delo Luke Gorjupa. “Na začetku je bilo morda malo treme, ker nismo vedeli, kako in kaj, toda potem smo se sprostili in zadeva je stekla,” je Kavčič opisal izkušnje s fotografiranja, ki je potekalo na igrišču v Guncljah, v slačilnici in fitnesu. 

Dobrodelno in za mladince
Koledarji (natisnili so jih 400) so namenjeni promociji športa in najstarejšega slovenskega ragbijskega kluba, ki v prestolnici deluje od leta 1962. Obenem so ragbisti želeli biti dobrodelni in pomagati mlajšim članom kluba. “Edini v Sloveniji imamo mladinsko ekipo. Mladinci imajo trenerja, ki svoje delo opravlja tako rekoč zastonj, poleg tega pri nas ni nikogar, s katerim bi lahko igrali, zato mlade vozimo na tekme v tujino, prevoz pa stane,” je o finančnih težavah kluba spregovoril član ekipe Ivan Šček in dodal, da bodo zbrana sredstva namenili mladinski ekipi in Planetu 47 – centru za otroke z downovim sindromom. Idejo za to sta prispevala Gorjup in igralec ragbija Peter Gobec. “Nekajkrat sem fotografiral za klub, potem pa se nama je s kolegom Gobcem enkrat porodila ideja za koledar, v katerega bi vključili dobrodelno noto. Izkušnje z akti sem dobil že v sklopu študija, z aktom pa sem eksperimentiral tudi pri umetniški fotografiji. Fotografiranje je nekoliko drugačno, ker je delikatnejše. Vse skupaj moraš dobro postaviti, da je estetsko, saj je lahko golota zelo hitro na meji neokusnega,” je razložil Gorjup. 

Slovenci zelo uspešni
Rugby klub Ljubljana je v Srednji Evropi sicer zelo uspešen. Lani se je v srednjeevropski ligi uvrstil na tretje, predlani pa na drugo mesto. Čeprav je po Ščekovih besedah ta šport, ki ga pri nas številni še vedno zamenjujejo z ameriškim nogometom, izjemno priljubljen – svetovno prvenstvo je denimo tretji najodmevnejši dogodek na svetu –, ga Slovenci ne spremljamo množično, prav tako pa ni deležen skoraj nobene medijske pozornosti.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.