Magazin > VIP
17856 ogledov

Meghan Markle udarila nazaj: Naštela je vse laži

meghan markle Profimedia
Mail on Sunday se je zelo trudil, da bi vojvodinjo Meghan predstavil v slabi luči.

Meghan in Harry sta svet oktobra obvestila, da bosta pravno ukrepala proti nekaterim britanskim tabloidom, med drugim tudi proti Mail on Sunday, ki je brez dovoljenja objavil Meghanino pismo očetu. Revija People se je dokopala do sodnih dokumentov, v katerih piše, kaj vse si je tabloid izmislil.

Laži o njunem domu
Kot je znano, je par še pred prihodom prvorojenca prenovil Frogmore Cottage. O renovaciji se je zelo veliko pisalo in namigovalo, večina informacij je bila izmišljenih … Harry in Meghan si nista privoščila bakrene banje v vrednosti 6500 dolarjev, prav tako pa njun dom nima zvočne izolacije, ki stane 650 tisoč dolarjev, joga studia, teniškega igrišča, steklenjaka ali posebnih soban za Meghanino mamo Dorio.

Niso objavili celega pisma
Medij je objavil pismo, ki ga je Meghan poslala očetu, a ne celo. Vojvodinja trdi, da je medij to storil z namenom, da jo v javnosti očrni. "Neobjavljeni deli govorijo o tožnikovi skrbi za očeta in druge ter tudi bojazni, da britanski mediji tožnikovega očeta le izkoriščajo.“ Meghan očetovega pešajočega zdravja ni ignorirala, ampak mu je že od nekdaj pomagala, še piše v dokumentih. Prav tako pa ne držijo poročila, da je Thomas Markle hčer poklical pred poroko. Meghan je bila tista, ki je prva prijela za slušalko, da "bi ga zaščitila in zagotovila njegov prihod“. Američanka se z očetom, ko ji je sporočil, da ne bo prišel na poroko, ni prepirala. 

Meghan je zavrnila tudi namigovanja, da svoje mame ni povabila zabavo pred rojstvom sina in da je zabava stala 300 tisoč dolarjev. 
 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.