Magazin > VIP
122 ogledov

Slovenski Dvor iz Srbije

Takšen naj bi bil Dvor v Šimanovcih, ki naj se ga ne bi videlo v celoti “zaradi Žurnal24 main
Dvor. Srbski resničnostni šov se bo poslovenil, v hišo pa bo stopilo 24 tekmovalcev.

Srbski resničnostni šov Dvor, v katerem kot edina slovenska tekmovalka biva tudi Urška Čepin, ki je s svojimi resničnostnimi eksodosi v zadnjih tednih dodobra vznemirjala domačo javnost, na Pink Si zdaj prihaja še v slovenski različici.

Urška Čepin je iz Dvora že izpadla, a se v
šov nato znova vrnila. (Foto: mediaspeed)

Kot obljubljajo na Pink Si, bo slovenski Dvor popolnoma slovenski, v njem pa se bo za glavno nagrado, ki znaša 50 tisoč evrov, potegovalo 24 tekmovalcev. Resničnosti željne kandidate bo slovenska komisija izbirala na avdiciji, ki bo potekala danes ob 17. uri v prostorih Pink Si v ljubljanskem BTC, v drugem krogu pa se bodo srečali še s psihologom in producenti srbskega Dvora. Izbrani tekmovalci bodo v slovenski Dvor s prenosom v živo vstopili 18. marca, petkove oddaje, ki jih bo povezoval voditeljski par in bodo namenjene izpadom tekmovalcev, pa bodo prenašali tako iz ljubljanskega kot iz srbskega studia. Čeprav naj bi bil slovenski dvor slovenski, bo kljub temu sneman v Srbiji.

“Celotna infrastruktura je postavljena v Šimanovcih, filmskem mestu, ki ga je zgradil Željko Mitrović v predmestju Beograda. V že zgrajenem kraljestvu se trenutno snema srbska VIP-različica Dvora, vendar se zaradi vremenskih razmer ne vidi celotnega kraljestva,” lokacijo snemanja argumentira Maja Petrović s Pink Si in obenem dodaja, da se bo srbski Dvor, v katerem še vedno vztraja Urška Čepin, končal 11. marca ob 20. uri, finalno oddajo pa bodo prenašale vse Pinkove televizije.

Petkove oddaje bodo prenašali iz srbskega in ljubljanskega studia.

Skrivnostna gledanost
Glede na to, da na Pinku srbski Dvor opisujejo kot med gledalci odlično sprejet resničnostni šov, je zanimivo, da kljub superlativom o gledanosti, ki jo “24 ur na dan, sedem dni v tednu meri agencija AGB Nielsen”, ne želijo razkriti dejanskih številk. Enako je s Kursadžijami, sitcomom o stereotipih prebivalcev držav nekdanje Juge, o katerem pravijo le, da je “zelo zelo dobra in presenetljivo še vedno raste”, pa tudi z gledanostjo same Pink Si, o kateri Petrovićeva pravi, da je zelo različna: “Danes lahko povem, da je dvakrat večja kot lani decembra, in če gremo s tem tempom naprej, bo čez dva meseca vsaj še enkrat večja kot danes.”

Po podatkih, ki so objavljeni na spletni strani dreamdesign.si, naj bi bila gledanost Pink Si v skupini gledalcev, starih od 18 do 49 let, sicer 3,35-odstotna, kar je, če podatki na spletni strani držijo, približno polovica manj od gledanosti komercialne TV3 (6,63 odstotka).

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.