Pri Mitsubishiju ne odstopajo od trivolumenske različice lancerja. Limuzina ostaja v standardni
ponudbi, zato pa skoraj zagotovo drži, da bo lancer dobil tudi dvovolumensko različico, to je
prototype S.
Zgodba o privlačnem lancerju oziroma različici sportback je stara že nekaj let. Prvič je bila
prikazana leta 2005 v Frankfurtu, od takrat pa govorice o lancerju nove dobe ne pojenjajo. Japonci
so potrdili razvoj serijskega modela, na koncu pa iz te moke ni bilo kruha.
Prototype S je najverjetneje zadnje poglavje pred serijsko proizvodnjo modela, ki bi moral
biti predstavljen v bližnji prihodnosti, najverjetneje v drugi polovici leta. Ko prispe, bo ponujal
privlačno obliko s poudarkom na športnih genih, posebno v "top" različici bo zelo blizu evolucijski
"desetki" ali vsaj različici ralliart.
Skice razkrivajo, da vozilo počasi dobiva "normalne" obrise. Konvencionalni so zaključki
izpušne cevi, odbijači se prav tako navezujejo na cestno različico, enako velja za svetila. Za zdaj
še ni znana motorizacija, vendar pa naj bi bila za serijski model na voljo celotna paleta, tako
bencinska (1.5-2.4 l štiricilindrski motorji) kot tudi dizelska.
28
ogledov
Zadnje poglavje prototypa S
Mitsubishi bo na marčevskem avtosejmu v Ženevi premierno predstavil študijo prototype S, za katero se skriva nova različica lancerja.