Moj sanjski šiht
82 ogledov

Razkrivamo: Česa si zaposleni najbolj želijo?

služba, delo, moški, pisarna Profimedia
Kaj je tisto, kar loči podjetja, v katerih zaposleni z veseljem prihajajo na delo, od tistih, kjer prevladuje apatija? Odgovor ni vedno v višji plači ali bonitetah, temveč pogosto v manj očitnih, a ključnih dejavnikih, ki vplivajo na zadovoljstvo in pripadnost zaposlenih. V času, ko se organizacije borijo za talente, postaja razumevanje potreb zaposlenih pomembnejše kot kdaj koli prej.

Danes smo na trgu priča edinstvenemu pojavu. Prvič v zgodovini podjetja združujejo tri različne generacije – generacijo X, generacijo Y in generacijo Z. Gre za posameznike, ki imajo različne vrednote in pričakovanja. Da bi delodajalci vsem zagotovili spodbudno in prijetno delovno okolje, vedno iščejo nove pristope – ki pa niso nujno uspešni. Preverite zakaj je temu tako in kaj zaposleni v resnici potrebujemo, da bi bili na svojem delovnem mestu bolj srečni.

služba | Avtor: Profimedia Profimedia

Tehnološki preobrat: Ko delo in zasebno življenje postaneta eno

V zadnjih 25 letih je tehnologija postala osrednji dejavnik na skoraj vseh delovnih mestih. Oblikuje, kako in kje opravljamo svoje delo. Zaradi možnosti dela od kjerkoli in kadarkoli pa se meje med službenim in zasebnim življenjem vse bolj brišejo. Tradicionalni pogled na delo se je tako močno spremenil, saj je tehnologija poskrbela, da je delo danes tesneje prepleteno z našim družinskim in zasebnim življenjem.

Ta preplet resda prinaša številne prednosti, kot so večja fleksibilnost in možnost boljšega usklajevanja obveznosti, a hkrati prinaša tudi nekatere izzive. Zamegljevanje meja med delom in prostim časom lahko vodi v večjo količino stresa, izgorelost in občutek, da se služba nikoli zares ne konča. Zato zaposleni čedalje bolj iščejo ravnovesje, kjer lahko polno uživajo tako v poklicnem kot tudi v zasebnem življenju. Prav zato postaja prosti čas ena izmed najpomembnejših vrednot, ki jih zaposleni cenimo.

Kar 72 % sodelujočih v raziskavi MetLife je odgovorilo, da bi najrajši od vsega, kar ponujajo podjetja kot bonitete imeli več prostega časa.

Delo od doma | Avtor: Profimedia Profimedia

Kako ustvariti delavcu prijazno okolje?

Na spletnem portalu MojeDelo.com pišejo o tem, da je raziskava MetLife pokazala, da je glavni vir vsakodnevnega stresa za zaposlene predvsem njihova finančna situacija. Ta zajema skrb za življenje po upokojitvi, negotovost glede lastnega zdravja ali zdravja partnerja, stroške zdravstvene oskrbe in podobno.

Ne glede na specifične izzive, s katerimi se soočajo zaposleni, morajo podjetja razumeti, da so ključni dejavniki njihove sreče predvsem:

  • Zaupanje zaposlenih v vodstvo podjetja;
  • Verovanje delodajalcev v uspeh svojih zaposlenih;
  • Ustvarjanje okolja, kjer ima vsak priložnost izraziti svoje mnenje;
  • Spodbujanje občutka povezanosti in prijateljskega vzdušja na delovnem mestu;
  • Skrb za motivatorje, ki zadovoljujejo potrebe zaposlenih.

Če podjetje želi obdržati svoje talente, mora imeti te ključne dejavnike sreče vedno v mislih.

ženska, služba | Avtor: Profimedia Profimedia

V kolikor na svojem delovnem mestu tavate v temi in se vam zdi, da je čas za spremembo, obiščite portal MojeDelo.com, kjer si lahko preberete še več namigov, kakšni so znaki, da je čas za menjavo službe. Na omenjenem portalu lahko najdete tudi aktualne razpise za prosta delovna mesta v Sloveniji.

Številke ne lažejo

»Glede na izsledke raziskave si zaposleni želijo v 72 % neomejen dopust, 69 % si jih želi Wellness programe, ki nagrajujejo zdravo življenje, 68 % si jih želi jasen pokojninski finančni načrt, 66 % bi jih motiviral plačan dopust, 61 % si jih želi, da bi na lokaciji dela imeli možnosti kosila, vadbe, čistilnice in frizerja, 54 % zaposlenih bi kot prednost jemalo možnost dela od doma ali celo iz tujine,« pišejo na portalu MojeDelo.com.

Vodilni v podjetju se morajo zavedati, da je ključnega pomena, da nenehno spoznavajo in razumejo svoje zaposlene. Le na podlagi tega lahko sprejemajo premišljene odločitve o tem, kateri projekti za rast in razvoj zaposlenih so res vredni vloženih virov. Prav tako je to temelj za učinkovito komunikacijo z različnimi skupinami zaposlenih, kar omogoča oblikovanje najboljše možne komunikacijske strategije.

Pisarna, služba, delo | Avtor: Profimedia Profimedia

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.