10 ogledov

Moški se spogledujejo leto dni

Neustavljiva spogledljivka Žurnal24 main
Povprečen moški v svojem življenju porabi leto dni, da opazuje in se spogleduje z ženskami.

Povprečen moški na dan porabi 43 minut za to, da strmi v deset različnih žensk. V seštevku to pomeni 259 ur oziroma skoraj 11 dni vsako leto, kar med 18. in 50. letom znese 11 mesecev in 11 dni, je pokazala raziskava podjetja Kodak Lens Vision Centres, ki so jo opravili med tri tisoč Britanci. Tudi ženske si privoščijo nekaj zabave – za ogledovanje šestih moških si v povprečju privoščijo 20 minut dnevno, kar pomeni približno pol leta med 18. in 50. letom. ''Moški slovijo po svojem ogledovanju žensk, je pa zanimivo vedeti, koliko časa temu namenijo. Leto dni je precej dolga doba,'' je dejal Mark Ireland, predstavnik podjetja.

Supermarketi so najbolj priljubljena mesta za ogledovanje in spogledovanje pri moških, sledijo pa jim bari, nočni klubi, delovno mesto in trgovine. Pri ženskah so najbolj priljubljeni (po vrstnem redu) bari in pubi, trgovine, javni prevoz, supermarketi in delovno mesto. Večina moških in žensk je polaskanih, če so občudovani, so pa moški bolj nečimrni – to osreči 19 odstotkov moških in le 9 odstotkov žensk. 16 odstotkov deklet se pri tem počuti neprijetno, petina pa je v zadregi.

Ženske zapeljejo oči, moške postava
40 odstotkov žensk najprej opazi oči, enak odstotek moških pa se takoj osredotoči na postavo. Več kot polovica vprašanih je že zardela, ko so jih zalotili pri ogledovanju. Tretjina se je zaradi tega s partnerjem že sprla, vsak deseti pa se je celo razšel. So pa tudi srečnejše zgodbe – dobra tretjina (35 odstotkov) je tako začela razmerje.

Še zdravstvena "zanimivost": več kot tretjina Britancev bi pogrešala možnost občudovanja nasprotnega spola, če ne bi videli, 71 odstotkov pa bi jih pogrešalo partnerjev obraz.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.