Popotnik
2778 ogledov

Pet milijonov všečkov za Slovenijo

Slap Kozjak Profimedia
Poletni del nacionalne kampanje »Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo« se zakljuičuje, so sporočili s Slovenske turistične organizacije (STO).

STO je sicer je v zadnjih treh mesecih v sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom in 19. mediji vzpodbudila blizu 220.000 objav na družbenih omrežjih.

Prebivalci naše dežele in njeni obiskovalci so z uporabo ključne besede #ifeelsLOVEnia o lepotah, predvsem pa skritih kotičkih naše dežele postali ambasadorji slovenskega turizma. S poletno kampanjo je STO odgovarjala tudi na izziv geografske razpršenosti turizma v glavni turistični sezoni.

Iskali skrite kotičke Slovenije

"Zakaj pa vi čutite Slovenijo?" je bilo vprašanje, ki ga je ga to poletje STO skupaj s slovenskim turističnim gospodarstvom, Turistično zvezo Slovenije in Turistično gostinsko zbornico Slovenije ter kar 19. mediji postavila Slovencem in njenim obiskovalcem ter jih vzpodbudila, da na družbenih omrežjih delijo fotografije in video posnetke svojih najljubših, predvsem pa 'skritih kotičkov' naše dežele.


"Na Slovenski turistični organizaciji smo iskreno veseli, da so tako prebivalci Slovenije kot njeni obiskovalci v tako velikem številu sledili našemu pozivu k sodelovanju in tako z uporabo ključne besede #ifeelsLOVEnia postali ambasadorji slovenskega turizma," pojasnjuje mag. Maja Pak , direktorica STO.

Blizu 220.000 novih objav s ključno besedo, ki so dosegle 60 milijonov uporabnikov, je po njeni oceni odličen rezultat poletne kampanje in vzpodbuda za nadaljevanje tudi v prihodnje: "Naš cilj je navdušiti prebivalce Slovenije k objavam o lepotah in gostoljubju naše dežele ter spodbuditi tuje goste, da obiščejo Slovenijo in svoja doživetja delijo na družbenih omrežjih."



Poletna kampanja je po navedbah STO potekala v prvi vrsti na družbenih omrežjih Instagram, Facebook in Twitter in je generirala odlične rezultate: "V času poletne kampanje smo na družbenih omrežjih zasledili 219.471 novih objav z uporabljeno ključno besedo #ifeelsLOVEnia, kar pomeni kar 140% povečanje uporabe ključne besede #ifeelsLOVEnia v primerjavi s prejšnjimi obdobji. V času kampanje je bilo v povprečju dnevno zabeleženih 2300 objav, največ v mesecu avgustu."

Objave na družbenih omrežjih z uporabo ključne besede #ifeelsLOVEnia so od junija do začetka septembra dosegle več kot 60 milijonov uporabnikov. Tako na družbenih omrežjih beležijo že blizu 620.000 objav z vključenim hashtagom #ifeelsLOVEnia. Objavljene fotografije so skupno prejele 5 milijonov všečkov.

Nekaj v okviru kampanje izbranih in tedensko nagrajenih fotografij si lahko ogledate spodaj:

Bled Castle from a hot air balloon 🎈#ifeelsLOVEnia

A post shared by Michael Block (@mblockk) on

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.