Projekti
114 ogledov

Čevlji z dodatkom martinčka

Lahko bi bili divji.
1/19
Žurnal24 main
Mitja Hojak je že kot mlad fant začel slediti svojim sanjam. Diplomiral je iz ročno izdelanih čevljev in leta 2004 ustvaril svojo blagovno znamko.

Znamka se imenuje Mihoya.

V Litiji ima rokodelsko delavnico, v kateri oblikuje, izdeluje in prodaja čevlje. Unikatne, ekstravagantne in modne čevlje izdeluje izključno po naročilu in tako s svojim delom omogoča, da so čevlji strankam pisani na kožo. Celotno podobo zaokroži z izdelavo usnjene galanterije, kot so pasovi, denarnice in torbice.

Modne smernice pri izdelavi čevljev narekujeta Milano in Bologna, ki ju obišče dvakrat na leto, sam pa navdih črpa iz ljubezni, počitniških vtisov, razpoloženja in vsega, kar ga obkroža.

Pri izdelavi se odloča za koži in okolju prijazno naravno usnje, lahko v kombinaciji s pleteninami ali z bolj eksotičnimi materiali, kot so koža martinčka, pitona, krokodila, kenguruja ali ribe. Uporablja tudi anatomsko oblikovane vložke, ki se oblikujejo po stopalu stranke in zagotavljajo udobno in prijetno hojo.

Njegove stranke so različnih starosti in profilov, od odvetnikov, misic in mladine do ljudi s posebnimi potrebami (kot zanimivost: vedno več mladostnikov ima nogo številke 43 ali več). Vse pa veže skupni imenovalec: želja po drugačnem. Cene izdelkov se gibljejo od 250 do 800 evrov, odvisno od oblike in materiala.

V prihodnosti želi svojo ponudbo razširiti z omejeno kolekcijo, pri kateri bo vsak čevelj imel svojo zaporedno številko, uporabljati pa bo začel tudi biousnje. Njegovo kolekcijo si lahko ogledate na strani www.mihoya.si in v naši fotogaleriji.

Ob tej priložnosti Mitja k sodelovanju z veseljem vabi mlade oblikovalce z ročnimi spretnostmi. Poiščite ga na njegovi spletni strani www.mihoya.si.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.