8 ogledov

Raje imajo 'cunje' kot seks

Ženske imajo drugačna zadovoljstva. Žurnal24 main
Garderoba, polna novih oblek oblikovalskih znamk, ali leto dni brez seksa. Bi ženske res izbrale modo pred moškimi?

Glede na raziskavo, ki jo je pred kratkim izvedlo podjetje Unilever, o tem ni nikakršnih dvomov. Povprečna ženska se je pripravljena spolno vzdržati do 15 mesecev v zameno za novo garderobo. Dva odstotka pa sta se pripravljena odreči spolnim radostim celo za tri leta. Spletna raziskava je bila izvedena v desetih ameriških mestih, vanjo pa je bilo vključenih tisoč žensk. Seveda obstajajo natačnejše metode raziskovanja, vendar je raziskava vseeno dvignila veliko prahu, mnogi pa niso bili presenečeni. Ženska garderoba namreč odraža njeno osebnost, ženske pa jo vidijo kot pomemben del identitete, menijo raziskovalci, ki verjamejo, da bi bili rezultati precej drugačni, če bi v anketi sodelovalo tisoč moških.

Poglejmo neprijetne številke podrobneje: več kot polovica žensk (61 odstotkov) bi bila raje mesec dni brez seksa kot da bi ostala brez najljubšega kosa oblačila. Carson Kressley, modni oblikovalec, je izsledke raziskave pospremil z besedami: ''Nekateri pravijo, da obleka naredi moškega, toda prava obleka ga lahko celo zamenja.'' Medtem ko le 54 odstotkov žensk verjame v ljubezen na prvi pogled, kar se tiče moških, jih 70 odstotkov verjame, da se to lahko zgodi pri pravi "cunji". Poleg tega skoraj polovica (48 odstotkov) zatrjuje, da jim dajejo prava oblačila več samozavesti kot njihov partner.

Seksati ali biti seksi je zelo drugače

''To je dokaz, da ima 'počutiti se seksi' zelo drugačen pomen od 'seksati'. Ali pa vsaj pomeni, da sta spolni akt in spolna privlačnost lahko popolnoma nepovezana,''
je dejala Pat Gill, profesorica za medijske študije in študije spolov (University of Illinois). Dodaja, da je pritisk družbe, ki zahteva popoln videz, lahko tako močan, da povsem uniči samozaupanje, ki se ustvari doma ob ljubečem partnerju.

''V naši kulturi je samozavest pogojena z videzom. Čeprav obstaja v domačem okolju čustveno izpopolnjujoča in zadovoljujoča izkušnja s partnerjem, to pogosto ni dovolj, da bi v delovnem okolju prebrodili težave,'' poudarja Gillova.

Rezultati raziskave so še pokazali, da oblačila sicer niso večna tako kot diamanti, imajo pa vseeno daljši rok trajanja kot razmerja. Povprečna ženska med 18. in 54. letom ima najljubše oblačilo v omari 12,5 leta, torej leto dlje, kot je trajala njena najdaljša zveza.

Verjetno so bili odgovori pogojeni s socialnim, kulturnim in političnim poreklom ter partnerskim statusom. Vzroki pa morda tičijo še kje drugje: ''Menim, da bi bilo trapasto ne omeniti, da seksualno zadovoljstvo ni vedno tako čudovito, da bi prekosilo nekaj krasnih kosov oblačil,'' zaključuje Gillova. Ki je ženska.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.