Vrednost investicije v prodajni salon znaša milijon evrov in še dva milijona evrov v poprodajne
aktivnosti, ki vključujejo vzpostavitev servisa vozil BMW in mini. V novem prodajno-servisnem
centru bo delo našlo 30 ljudi.
Dogovor med BMW Group Slovenija in Big Bangom velja pet let. Z novim partnerjem v svoji mreži
pooblaščenih trgovcev in serviserjev BMW Group Slovenija krepi položaj na slovenskem trgu
prestižnih avtomobilskih znamk.
Po besedah direktorja Bofexa
Bojana Knupleža naj bi prodajni center v Ljubljani odprli jeseni 2008. V prvem
letu poslovanja pri Big Bangu načrtujejo, da bodo prodali približno 500 avtomobilov na leto,
število prodanih vozil pa bi se v prihodnjih letih še povečalo. Da bi postali številka ena na
slovenskem trgu, morajo v BMW zagotoviti dobro pokritost mreže svojih prodajnih in servisnih
centrov. V Kopru se je spomladi predstavil nov trgovec, prav tako nov trgovec prihaja v Kranj,
pripravlja pa se tudi rešitev za Maribor. Ljubljana je bila doslej siva točka BMW-mreže v
Sloveniji.
Pooblaščeni prodajalec in serviser avtomobilov BMW v Sloveniji je bila do pred kratkim sicer
družba Avtoaktiv, ki pa ji je BMW Group Slovenija konec septembra izročil izredno odpoved
pogodbenega razmerja. Da je novi slovenski partner družbe BMW odličen trgovec, dokazujejo tudi
prodajni rezultati, je poudaril predsednik BMW Group za srednjo in jugovzhodno Evropo
Franz Jung.
25
ogledov
3 milijone evrov za nov prodajni center vozil
BMW Group Slovenija in Bofex sta sklenila dogovor, s katerim bo Big Bang prihodnje leto v BTC postavil največji prodajni center vozil BMW in mini v Ljubljani.