Slovenija
29 ogledov

Arabski apetiti po mariborskem letališču

Interesenti naj bi imeli visokoleteče načrte z mariborskim letališčem, kjer tren Žurnal24 main
Skrivnostni interesenti. Zaradi razbitega lastništva so obupali. Na razpis za najem se niso prijavili.
Bila je tudi ideja, da bi bili na letališču vzpostavljeni 
leti na destinacije, kamor Adria Airways nima linij.
Mohamed Awadalla

Poslovneži iz Abu Dabija naj bi se lani jeseni zanimali za dolgoročni najem mariborskega letališča, in sicer za 99 let.

Dva lastnika ovira
Kot nam je razkril Mohamed Awadalla, posrednik med poslovneži v Združenih arabskih emiratih in Slovenci v Mariboru, ki sodeluje tudi pri poslih z avtobusi Tovarne vozil Maribor, je bila namera za najem resna.

"O tem, da naj bi se Abudabijci zanimali za najem, ne vem nič. Z mano se nihče ni pogovarjal o tem," je bil začuden Matjaž Sonc, direktor Aerodroma Maribor, ki upravlja mariborsko letališče.

Kmalu v prodajo
V fazi cenitve
. Podjetje Aerodrom Maribor je del stečajne mase Prevent Globala. "Smo v fazi cenitve. Nepremičninski del je že ocenjen, premičninski pa bo do konca februarja. Ko bo cenitev končana, bomo poslovni delež prodali v skladu z zakonodajo, javno dražbo ali z zbiranjem ponudb," je pojasnil Boris Kastivnik, stečajni upravitelj Prevent Globala.

Kot nam je pojasnil Awadalla, se je zapletlo pri najemu zaradi dveh lastnikov letališča, in sicer je nekaj infrastrukture v lasti države, nekaj pa je je od Preventa Global, ki je v stečaju. "Dokler sta dva lastnika, izpeljava posla ni možna. Vsak ima vedno svoje ambicije. S takšno državo je težko delati, saj samo obljubljajo," je še pojasnil naš sogovornik.

Tudi Sonc je poudaril, da drži dejstvo, da je brez dogovora z obema lastnikoma in posledično sklenjene najemne pogodbe z obema delovanje letališča praktično nemogoče. Kot je znano, se na več razpisov ministrstva za promet za najem letališča ni prijavil nihče, neuradno pa smo izvedeli, da naj bi se zanj prek več posrednikov zanimali tudi interesenti z Bližnjega vzhoda.

Imeli so načrte
Awadalla je dodal, da so se poslovneži iz Abu Dabija zanimali za mariborsko letališče, da bi ga preuredili v cargo letališče. "Je pa bila tudi ideja, da bi letališče ostalo potniško, in sicer da bi bili vzpostavljeni leti na destinacije, kamor Adria Airways nima linij," je še dejal.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.