Slovenija
114 ogledov

Bitka za kopalnico

Tržna inšpektorica Andrejka Grlić pravi, da bo tržni inšpektor, če bo nekakovost Žurnal24 main
Pritožba potrošnice. Podjetnik je malomarno opravil svoje delo. Obljubil je popravilo in izginil.
3.800 evrov je podjetnik za svoje delo pri obnovi kopalnice zaračunal Ljubljančanki; ta mu je plačala 3.500 evrov.

Podjetnik Robert Flis iz Brežic nam je z nestrokovnim delom pri obnovi 15 tisoč evrov vredne kopalnice naredil škodo, zdaj pa, ko bi jo moral odpraviti, je izginil,” je po treh mesecih čakanja izgubila živce naša bralka Irena iz Ljubljane. “Postrani je montiral steno, drsna vrata, ki smo jih sami kupili, on pa jih je vgradil, so poškodovana, da se sploh ne zapirajo. Znal pa je pritiskati za denar, da smo mu ga dali nekaj tudi vnaprej,” je o obnovi drage kopalnice pripovedovala bralka, ki je sicer priznala, da podjetniku dolguje še 300 evrov. “Tri mesece je zatrjeval, da je naročil nova vrata, zdaj pa se niti na telefon ne oglasi,” je pristavila.

Podjetnik molči
Stranka naj najprej uredi stvari pri sebi, saj ni izpolnjevala plačilnih pogojev,” je bil kratek Flis. Po njegovih besedah vse stvari v zvezi s sporno stranko ureja njegov odvetnik Branko Rožman.Zadeva mi ni znana, o tem ne vem ničesar,” je bil presenečen Rožman, ki zastopa Flisa.

Odprava pomanjkljivosti. Dokazovanje. “Pri uveljavljanju zahtevkov za nepravilno opravljene storitve mora potrošnik dokazati, da storitev ni opravljena pravilno, razen če se izvajalec s tem strinja. Če izvajalec tega ne prizna, pa mora potrošnik predložiti izvedensko mnenje. Če bo nekakovostna obnova kopalnice med postopkom dokazana, bo tržni inšpektor izdal odločbo, da mora podjetnik pomanjkljivost odpraviti,” je razložila inšpektorica Andrejka Grlić.

Tudi na Policijski upravi Krško o tej zadevi ne vedo ničesar. Flis je za Žurnal namreč dejal, da mu stranka grozi in da jo je zato prijavil policiji. “Niti Policijska postaja Brežice niti sektor kriminalistične policije trenutno ne preiskujeta nobenega podobnega primera,” pa je povedal tiskovni predstavnik Robert Perc.

O nepravilnosti se obvesti
Zakon o varstvu potrošnikov določa, da ima potrošnik, ki je
pravilno obvestil izvajalca o nepravilno opravljeni storitvi, od izvajalca storitve pravico zahtevati, naj odpravi pomanjkljivosti, vrne del plačanega zneska ali znova opravi storitev,” so pojasnili na Uradu Republike Slovenije za varstvo potrošnikov.

Primer proučuje inšpekcija
Potrošnica je zoper samostojnega podjetnika že poslala prijavo, inšpektor pa jo je pozval, naj prijavo dopolni,” je za Žurnal povedala glavna tržna inšpektorica Andrejka Grlić. “Na podlagi tega se bo inšpektor odločil, ali bo uvedel postopek proti podjetniku ali pa bo stranko napotil na reševanje spora pred sodiščem,” je dodala.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.