Slovenija
1 ogledov

Bus, d. o. o., gre na svoje

Proga 24 ostaja, pravijo na LPP. (Foto: Saša Despot) Žurnal24 main
Mestni svetniki so omogočili prodajo primestnega prometa. Opozicija ne soglaša s prodajo v času gospodarske krize, ko bo izkupiček manjši.
 
 

Če bo danes sprejeta namera o odprodaji primestnega prometa LPP uspešna, v primestne občine zelenci ne bodo več vozili.

Danica Simčič, mestna svetnica SD in nekdanja županja

 
Če so se opozicijski svetniki v ljubljanskem mestnem svetu še strinjali, da se iz javnega podjetja Ljubljanski potniški promet (LPP) izčleni dejavnost primestnega potniškega prometa v podjetje Bus, pa niso soglašali z njegovo prodajo. Če že, pa ne med gospodarsko krizo, ko bo izkupiček manjši, kot bi bil sicer, in ne dokler se mesto dokončno ne dogovori z državo, ali bi bila pripravljena povišati subvencijo za primestni promet. Sklep je bil z večino Liste Zorana Jankovića vseeno sprejet, s tem pa omogočena prodaja primestnega potniškega prometa.

 

Izguba v LPP

Mestni potniški promet naj bi imel letos osem milijonov, primestni potniški promet pa 1,3 milijona evrov izgube. Posebni linijski prevoz, občasni prevozi in nekatere druge dejavnosti LPP bodo predvidoma imele dobiček.

Prodaja zaradi izgube
Kot je v uvodni obrazložitvi pojasnila direktorica Službe za pravne zadeve MOL Jasna Plazl, so se za odprodajo primestnega prometa odločili zaradi izgub in nepripravljenosti primestnih občin za njeno sofinanciranje ter dotrajanega voznega parka, ki potrebuje posodobitev. V burni razpravi se je Slavko Slak (LDS) vprašal, kdo bi kupil podjetje, ki posluje z izgubo. Svetnik z Liste Zorana Jankoviča Andrej Rus je dodal, da je sicer rešitev najmanj slaba izmed slabih in da bo kupec, če ne bo želel delati z izgubo, primestni promet verjetno ukinil. Gregor Gomišček (SDS) je dodal, da bo nov lastnik izgubo kril s povišanjem cen ali učinkovitosti. Slak je še izpostavil, da bo pritisk osebnega prometa zaradi neurejenega primestnega prometa stal MOL še bistveno več kot kritje izgube, saj bo moralo mesto graditi ceste in parkirišča. Gregor Istenič (SD) je k temu dodal še vpliv na ekologijo. Peter Sušnik (SDS) pa je poudaril, da se sicer strinja, da MOL ne more kriti subvencije, ki bi jo morala dati država, a da bi si občina vseeno morala prizadevati za urejen regijski promet. S tem so se strinjali tudi nekateri drugi mestni svetniki, ki so izpostavili še, da odprodaja ne bo rešila težav LPP.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.