Distribucijski center. O pripombah krajanov na gradnjo v Ljubečni že prihodnji torek tudi mestni svetniki.
Celje. Na Mestni občini Celje (MOC) se strinjajo, da se še pred gradnjo distribucijskega centra začne etapna gradnja avtocestnega priključka in da se višina objekta zmanjša. Treba je tudi proučiti posege na zasebna zemljišča in čim bolj zmanjšati negativne vplive na okolje.
Cesta po etapah
Gradnja. Kot so pojasnili na MOC, je za izgradnjo tretje faze avtocestnega priključka med Ljubečno in Trnoveljsko cesto zadolžena Direkcija RS za ceste. Za napajanje skladiščno-distribucijskega centra je nujen avtocestni priključek Celje vzhod s povezovalno cesto. Prvo etapo izvedbe predstavlja torej gradnja državne, povezovalne ceste in dovoznega priključka do nje, kar bo pomenilo razbremenitev prometa na lokalni cesti, ki je tudi šolska pot.
Gradnja. Kot so pojasnili na MOC, je za izgradnjo tretje faze avtocestnega priključka med Ljubečno in Trnoveljsko cesto zadolžena Direkcija RS za ceste. Za napajanje skladiščno-distribucijskega centra je nujen avtocestni priključek Celje vzhod s povezovalno cesto. Prvo etapo izvedbe predstavlja torej gradnja državne, povezovalne ceste in dovoznega priključka do nje, kar bo pomenilo razbremenitev prometa na lokalni cesti, ki je tudi šolska pot.
Razgrnitev podaljšana
Časa, da so zbrali pripombe in predloge krajanov, je bilo dovolj, saj so javno razgrnitev zaradi pritiska javnosti in na željo civilne iniciative dvakrat podaljšali. Čeprav je območne nekdanje Opekarne v Ljubečni vseskozi predvideno za proizvodne, servisne in gospodarske dejavnosti, je bila priprava OPPN in okoljskega poročila nujna, saj je Tuš, ki je odkupil to zemljišče, želel dotrajane objekte porušiti in zgraditi nov distribucijsko-skladiščni center.
Ko so investitorji projekt predstavili javnosti, so naleteli na odpor krajanov, ki si od 30 do 45 metrov visokega objekta v kraju niso predstavljali. “Od občine in investitorja smo zato želeli zagotovitev, da se višina objekta zmanjša in da se zagotovi tudi izgradnja avtocestnega priključka oziroma dovozna cesta, ki bi razbremenila promet na lokalni cesti,” je dejal predsednik Krajevne skupnosti (KS) Ljubečna Martin Grosek.
759 podpisov so krajani zbrali proti umestitvi skladiščnega centra Engrotuša v Ljubečni, za kar so navajali različne razloge.
Zahtevali celo rento
Krajani so zbrali 759 podpisov proti načrtovani umestitvi centra. “Največji razkorak med investitorjem in nami je nastal zaradi predvidene višine objekta, posledično pa bi se zaradi povečanega prometa, predvsem tovornih vozil, močno poslabšala kakovost zraka, okolje bi bilo bolj obremenjeno s prašnimi delci, večji bi bili tudi svetlobno onesnaževanje, hrup in smrad,” je opozoril Toni Avžner iz civilne iniciative. Z zbranimi pripombami, ki jih bodo obravnavali svetniki, je zadovoljen.
So pa nekateri krajani izrazili celo željo po plačilu rente in bojazen, da bodo njihove nepremičnine izgubile na vrednosti. V Tušu pripomb in predlogov krajanov ne želijo komentirati, so pa dejali, da so pripravljeni sklepati kompromise.