Slovenija
33 ogledov

Chariyo: Z ogledom reklame podarite v dobrodelne namene

Chariyo Chariyo/Matej Pušnik
Slovenska ekipa je vzpostavila spletno stran, na kateri lahko že z ogledom oglasa izbrani dobrodelni akciji podarite sredstva. Minuto ali dve vašega časa tako pretvorite v konkretno donacijo.

"Cel internet temelji na oglaševanju, podjetja za to porabijo ogromne zneske - kaj če bi model obrnili v prid dobrodelnim organizacijam," je idejo, ki se je porodila pred tremi leti, pojasnil 26-letni ustanovitelj podjetja David Černuta. Namesto denarja tako posamezniki prispevajo svoj čas, sredstva pa prispevajo podjetja, ki so naklonjena družbenokoristnim projektom in del oglaševalskih sredstev namenijo za dobrodelnost. "Oglaševalski denar na nek način spreminjamo v dobrodelnega," dodaja Černuta.

Po koncu oglasa posamezniki izpolni vprašenje, podjetju zaupa svoj e-naslov in svojo aktivnost deli na družbenih omrežjih.

"Darovani znesek seje odvisen od števila aktivnosti, ki jih opravi. Če si samo ogleda oglas in odgovori na vprašanje, s katerim preverimo, če je bil oglas pogledan, prispeva 30 centov. Z vsako aktivnostjo pa se znesek povečuje," je sistem razložil predstavnik šestčlanske ekipe Chariyo Peter Černuta, ki dodaja, da je z različnimi aktivnostmi v tem trenutku mogoče "podariti" do dveh evrov. 

Zaenkrat trije projekti, kmalu še več drugih

Od danes naprej tako na platformi Chariyo.com zbirajo sredstva za tri slovenske dobrodelne organizacije, vsako s svojim dobrodelnim projektom. Ustanova za pediatrično kliniko zbira sredstva za tehtnico za novorojenčke, Zavod Mačja hiša za boljše življenje prostoživečih muc, društvo Vesele nogice pa zbira denar za knjižnico orodij za nadomestno komunikacijo za otroke s hudimi govorno-jezikovnimi motnjami.

"Na začetku smo mi izbrali organizacije, kmalu pa bomo dovolili, da se tudi one prijavijo. Pri vseh projektih množičnega financiranja pa je pomembno, da so tudi sami sposobni pripeljati dovolj podpornikov. Samo od sebe se pač nič ne zgodi," še dodaja Peter Černuta in nadaljuje, da morajo pri tem najti tudi ravnotežje z razpoložljivimi oglaševalskimi sredstvi. "Trenutno imamo tri partnerje, ko pa bomo dobili še dodatne partnerje, pa bomo lahko dodali še več projektov."

Vse donacije pa bodo ob koncu meseca na podlagi ogledanih oglasov in ostalih opravljenih aktivnosti razdelili med projekte.

Komentarjev 4
  • blueone 03:03 15.april 2016.

    Kar lep odstotek, če je res tako...pohvalno, upam, da bo pri tem ostalo.

  • dezurni 21:33 14.april 2016.

    Zaenkrat tri četrtine zneska, ki ga podjetje plača namenijo v dobrodelne namene, četrtino pa porabijo za lastno delovanje. Lep pozdrav, Barbara

  • blueone 21:05 14.april 2016.

    Ne vem, če je ravno oslarija...zanima pa me, kolikšen del zneska vzame podjetje za svoje delovanje in kolikšen del nameni v dobrodelne namene...saj je pri dobrodelnosti to lepo, da je transparentno...