Slovenija > Črna kronika
205 ogledov

Sedem mrtvih pod Golovcem

Je prometna nesreča tudi posledica slabe prometne ureditve? Žurnal24 main
Hudo nesrečo na ljubljanski obvoznici je najverjetneje povzročil romunski državljan zaradi polkrožnega obračanja.

V nedeljo okoli osme ure zvečer se je na ljubljanski obvoznici med predoroma Golovec in Strmec zgodila huda prometna nesreča, v kateri je umrlo sedem ljudi. Po doslej zbranih podatkih je nesrečo povzročil 27-letni državljan Romunije, ki je vozil iz smeri predora Strmec proti predoru Golovec. Med predoroma, kjer se izvajajo dela na cesti, je romunski državljan med tablami za usmerjanje prometa začel polkrožno obračati, pri čemer je zapeljal na nasprotno smerno križišče. Medtem je iz smeri predora Golovec pravilno pripeljal 64-letni voznik osebnega avtomobila, ki je s prednjim delom vozila silovito trčil v bočni del vozila povzročitelja.

Nesreča zahtevala sedem žrtev
Zaradi hudih poškodb sta na kraju nesreče umrla oba voznika in dva potnika v povzročiteljevem vozilu. Trije poškodovani so bili odpeljani v ljubljanski klinični center, kjer sta umrla še dva sopotnika v povzročiteljevem vozilu in potnica v vozilu udeleženca.

Je za nesrečo kriva slaba signalizacija?

Zaradi silovitega trčenja je bil predor Golovec zaprt več ur. © Gasilska brigada Ljubljana

 
Že od vsega začetka obnove omenjenega odseka se v javnosti pojavljajo številna ugibanja o primernosti začasne prometne ureditve na tem delu ljubljanske obvoznice. Nekateri vozniki so namreč opozarjali, da je ureditev zmedena in da ne vedo natančno, po katerem pasu morajo sploh peljati. 

Prometna signalizacija ustrezna
Na očitke o neustrezni signalizaciji so se takoj odzvali na Policijski upravi Ljubljana, kjer so zanikali informacije, da naj bi bil vzrok za nedeljsko nesrečo pokončna zapora na sredini ceste, ki otežuje zavijanje voznikov na nasprotni pas. Vodja oddelka za cestni promet Ivan Kapun je pojasnil, da plastična pokončna zapora ni mogla povzročiti nesreče, saj ni trdna. Potrdil pa je, da je romunski voznik pri obračanju zadel vanjo, a kljub temu obračanje nadaljeval. Glede prometne signalizacije pa je Kapun dejal, da je ta ustrezna. "Vozniki so sicer imeli pripombe na prometno signalizacijo na drugi strani predora Golovec, ne pa tudi na signalizacijo na strani, kjer se je zgodila nesreča. Na tem delu ljubljanske obvoznice pa tudi ni bilo mogoče zaznati kršitev," je dodal Kapun.

Podobnega mnenja pa so bili tudi na Družbi za avtoceste v Republiki Sloveniji (Dars), kjer so zatrdili, da je sprememba prometnega režima na tem delu ljubljanske obvoznice označena tako, kot to določa pravilnik. Predsednik uprave Darsa Rajko Siročič : " Poleg številnih elementov signalizacije so bili vozniki o pravilnem razvrščanju vozil na prometne pasove obveščeni s šestimi opozorilnimi tablami, ki so bile nameščene na vsaki strani cestišča na razdalji 600, 300 in 100 metrov pred ločitvijo voznih pasov, enega v smeri proti Gorenjski, drugega v smeri proti Primorski in Dolenjski."

Nevarna vzhodna ljubljanska obvoznica

Po zagotovilih Darsa in Policijske uprave Ljubljana je prometna signalizacija na odseku, kjer se je zgodila nesreča, ustrezna.

 
Sicer sta se na tem delu ljubljanske obvoznice v nedeljo popoldne zgodili še dve prometni nesreči, zaradi česar je bil predor Golovec nekaj časa zaprt in so nastajale dolge kolone vozil. V prvi nesreči je okrog sto metrov nižje od kraja, kjer se je zgodila tragedija s sedmimi smrtnimi žrtvami, prišlo do čelnega trčenja med voznico osebnega vozila s slovenjgraško registracijo in osebnim vozilom krške registracije. V nesreči naj bi bilo šest ljudi lažje poškodovanih.
Druga nesreča pa se je zgodila pri izvozu na Litijsko cesto, kjer naj bi voznik iz neznanega razloga zapeljal na nasprotni vozni pas. Pri tem je čelno trčil z drugim vozilom, zaradi česar je bil poškodovan en človek.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.