Slovenija > Črna kronika
258 ogledov

Za pretežki izredni prevoz skoraj 6.000 evrov kazni

Izredni prevoz PPP Novo mesto
Poleg tega da je bil tovor izrednega prevoza pretežek za 16,5 ton, je bil nepravilno označen.

Policisti Postaje prometne policije Novo mesto so okoli 5. ure med kontrolo prometa na avtocesti ustavili izredni prevoz skupine vozil. Med preverjanjem so ugotovili, da je dovoljenje izdano za prevoz predimenzioniranega tovora, katerega skupna masa znaša 60 ton.

Za 16 ton in pol pretežki

Zaradi suma, da skupna masa presega dovoljeno vrednost, določeno v dovoljenju, so s pomočjo delavcev podjetja, ki izvaja tehtanje vozil, ugotovili, da skupna masa skupine vozil občutno presega dovoljeno vrednost in znaša 76,5 tone. Prevoz tovora tudi ni bil pravilno označen.

Skupaj dobili za skoraj 6.000 evrov kazni

Vozilo so izločili iz prometa. Vozniku in spremljevalcu ter pravnim in odgovornim osebam, vključenim v izredni prevoz, pa so zaradi kršitev izdali plačilne naloge v skupnem znesku 5.820 evrov. O kršitvah bodo obvestili tudi izdajatelja dovoljenja.

Komentarjev 10
  • miro 17:59 25.januar 2014.

    Se ne strinjam z tvojo izjavoRavno gradnja ni kvalitetna niti ni pravi način gradnje , kajti če bi kvalitetno naredil ceste potem bi lete zdržale mnogo več. zakaj nemci še danes betonirajo ac???? zato ker vejo da ustrezno pripravljen ...prikaži večen beton zdrži veliko več od asfalta. A tu ni bistvo v tem ampak je birokratske narave .Prevoznik je želel imet čimvečji dobiček pri opravljenem delu.

  • BV 16:57 24.januar 2014.

    http://www.uradni-list.si/1/content?id=9712Presežena je bila obremenitev na eno os prikolice. Tovor bi lahko prepeljali s prikolico z več osmi kot jih je imela ta.

  • BV 16:51 24.januar 2014.

    Gradnja je OK, kvaliteta cest pa ne. Zakaj? Aregat (pesek) v asfaltu na naših cestah je slabši, nažalost nimamo boljšega agregata na voljo. Če bi hoteli boljši agregat bi ga morali uvažati (ekonomičnost?). Odločitev je bila pač takšna, da se ...prikaži več uporablja slabši agregat in se raje obnavlja ceste na vsakih nekaj let (10? ne vem točno). Problem je, ker se jih ne obnavlja, ampak to je že druga zgodba.Posledica slabše kvalitete cest je omejitev obremenitve.