Ob koncu predsedovanja Slovenije EU se je Urad vlade za
komuniciranje odločil, da bodo znova začeli bolj promovirati znamko I feel Slovenia, ki je
namenjena celoviti promociji Slovenije, od turizma, kulture, športa, gospodarstva, znanosti do
narave. Ta med predsedovanjem ni bila dejavno tržena zato,
"ker sočasno trženje dveh znamk, ki nista nujno povezani, nima sinergičnih učinkov", je
dejal direktor urada
Anže Logar.
Ob tej priložnosti bodo gospodinjstvom v Sloveniji poslali zloženko, prek katere želijo
dobiti mnenja in predloge o uveljavljanju znamke. Za to bodo porabili 120.000 evrov proračunskega
denarja, ki so ga namenili predvsem za oblikovanje, tisk in oglaševanje. Zloženkam, v katerih
bo predstavljena znamka, namen uporabe in najpogostejša vprašanja pri njenem trženju, bo priložen
kupon. Na tega bodo nato državljani napisali svoja mnenja in predloge o znamki, poslali pa ga bodo
uradu za komuniciranje.
Ta je pripravil tudi priročnik celostne grafične podobe znamke, ki je namenjen njeni
promocijski uporabi. Zainteresirane organizacije tako lahko prek obrazca na spletni strani urada
pošljejo zahtevo, nato dobijo priročnik, urad pa jim mora potrditi, da je promocijski material
skladen s celostno grafično podobo.
V tem mesecu pa bo objavljen tudi razpis za izdelavo promocijskih daril z znakom I feel
Slovenia za potrebe državnih organov in Slovenske turistične organizacije (STO). Celotna vrednost
teh daril (komplet slovenskih začimb, klobuček, vrečka iz blaga, svinčniki, balzam za ustnice in
promocijski trak) bo 150.000 evrov.
19
ogledov
Čutite Slovenijo?
Vlada se je odločila za dejavnejše trženje znamke I feel Slovenia, za mnenje o tem bodo vprašali državljane.