Slovenija
19 ogledov

Čutite Slovenijo?

Slogan I feel Slovenia bo urad za komuniciranje znova začel bolj dejavno tržiti. Žurnal24 main
Vlada se je odločila za dejavnejše trženje znamke I feel Slovenia, za mnenje o tem bodo vprašali državljane.

Ob koncu predsedovanja Slovenije EU se je Urad vlade za komuniciranje odločil, da bodo znova začeli bolj promovirati znamko I feel Slovenia, ki je namenjena celoviti promociji Slovenije, od turizma, kulture, športa, gospodarstva, znanosti do narave. Ta med predsedovanjem ni bila dejavno tržena zato, "ker sočasno trženje dveh znamk, ki nista nujno povezani, nima sinergičnih učinkov", je dejal direktor urada Anže Logar.

Ob tej priložnosti bodo gospodinjstvom v Sloveniji poslali zloženko, prek katere želijo dobiti mnenja in predloge o uveljavljanju znamke. Za to bodo porabili 120.000 evrov proračunskega denarja, ki so ga namenili predvsem za oblikovanje, tisk in oglaševanje. Zloženkam, v katerih bo predstavljena znamka, namen uporabe in najpogostejša vprašanja pri njenem trženju, bo priložen kupon. Na tega bodo nato državljani napisali svoja mnenja in predloge o znamki, poslali pa ga bodo uradu za komuniciranje.

Ta je pripravil tudi priročnik celostne grafične podobe znamke, ki je namenjen njeni promocijski uporabi. Zainteresirane organizacije tako lahko prek obrazca na spletni strani urada pošljejo zahtevo, nato dobijo priročnik, urad pa jim mora potrditi, da je promocijski material skladen s celostno grafično podobo.

V tem mesecu pa bo objavljen tudi razpis za izdelavo promocijskih daril z znakom I feel Slovenia za potrebe državnih organov in Slovenske turistične organizacije (STO). Celotna vrednost teh daril (komplet slovenskih začimb, klobuček, vrečka iz blaga, svinčniki, balzam za ustnice in promocijski trak) bo 150.000 evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.