Slovenija
143 ogledov

Identična dvojčka slovenskih zdravnikov v Italiji

gel, krčne žile varicofix
Zveza potrošnikov Slovenije je razkrinkala "strokovnjake", ki svetujejo nakup kreme proti krčnim žilam.

Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je Zdravstvenemu inšpektoratu zaradi zavajajočega oglaševanja oziroma nesresničnih navedb prijavila speltno stran www.Varicofix.com.

Če niste zadovoljni, lahko vrnete. Ampak.

Na spletni strani prodajajo kremo za odpravljanje številnih težav z nogami, ki jo, če z njo niste zadovoljni, lahko vrnete. Vendar pa prodajalec v 4. točki splošnih pogojev navaja, da mora biti vrnjen izdelek v istem stanju kot ob prejemu, ne sme biti odprt in embalaža ne sme biti poškodovana. V primeru torej, če proizvod preizkusite in ga nato želite vrniti, bo vaš zahtevek najverjetneje zavrnjen.

identični zdravniki | Avtor: ZPS ZPS

"Zgodba z Varicofix-om je podobna zgodbam na katere smo v preteklosti že opozarjali: akcijske cene, v primeru neučinkovanja pa prodajalec zagotavlja garancijo vrnitve kupnine v celoti, številne izpovedi zadovoljnih strank in `strokovnjakov´," pravijo na ZPS. Nakup gela proti krčnim žilam v Sloveniji tako "priporočata" kirurga, ki imata identična dvojčka tudi v Italiji. 

Čeprav je spletna stran www.varicofix.com v slovenskem jeziku, je prodajalec ameriško podjetje Advanto LLC, domena je registrirana v Panami, v registru domen pa ni podatkov o lastniku domene. Na previdnost pri nakupu na tej spletni strani opozarja tudi tržni inšpektorat.

dezurni@zurnal24.si

 

Komentarjev 9
  • hubertfast 09:45 12.november 2015.

    Vse te strani, ki dodajajo kot reference neke osebe, vam je treba povedati da te osebe ne obstajajo. Že ene par takih strani sem preveril in nobena oseba ni obstajala in to bi morali prepovedati, ker je to za mejo ...prikaži več pojme čista goljufija.

  • westal 06:48 10.november 2015.

    Naši politiki bodo prej prepovedali nabiranje regrada kot pa lažnive reklame, ker takšni so!

  • Avatar Zala
    Zala 23:48 09.november 2015.

    Kdor se pusti prepričati temu in drugim podobnim oglasom z zvarki sumljivega izvora mora plačati ceno neumnosti. Otrok običajno ne verjame, da je štedilnik vroč, mora se opeči, da bi verjel opozorilu.