Po mnenju zveze bi bili ob uvedbi kazni proizvajalci avtomobilov v primerjavi z
drugimi panogami zapostavljeni.
"Kazni za avtomobilsko industrijo bi morale biti enako visoke kot v primerljivih primerih v
drugih industrijskih panogah," je dejal novi predsednik ACEA
Christian Streiff. Streiff, ki je hkrati tudi vodja uprave avtomobilskega koncerna
PSA Peugeot Citroën, je sicer potrdil, da avtomobilska podjetja želijo prispevati k varovanju
okolja.
"Vendar pa moramo biti pri kaznih človeški," je dodal.
Višje kazni za manj onesnaževanja
EU si v boju proti podnebnim spremembam prizadeva tudi za zniževanje emisij iz
novih avtomobilov. Od leta 2012 bodo lahko nova vozila v zrak izpustila največ 120 gramov
ogljikovega dioksida na kilometer. V nasprotnem primeru grozijo proizvajalcem avtomobilov
milijardne kazni. Takšen ukrep naj bi prizadel predvsem nemško avtomobilsko industrijo, ki
proizvaja težka vozila.
"Če se načrti EU ne bodo spremenili, je to nedvomno velik udarec za avtomobilsko
industrijo," je še menil Streiff. O ukrepih za znižanje izpustov CO2 pri avtomobilih bodo
sicer prihodnji ponedeljek na zasedanju razpravljali okoljski ministri EU.