Slovenija
2490 ogledov

Kaj internet, to se je med karanteno zgodilo s klici

Adrian Ježina, predsednik poslovodstva,Telemach Telemach
Prenos mobilnih podatkov se je povečal za 25 odstotkov, enako število MMS sporočil, presenetljivo pa so bile v času epidemije največje spremembe pri klicih.

Uporaba fiksnega interneta se je povečala za 30 odstotkov, kar niti ni toliko, a ni bilo več vršnih obremenitev. "Navadno je bil vrh prenosa ob šestih popoldne, ko ljudje pridejo domov, v času epidemije pa je bila obremenitev bolj ali manj enaka od 8. ure zjutraj do 23. ure zvečer. Med 8. in 18. uro se je promet povečal za 200 odstotkov," je pojasnil predsednik poslovodstva Telemacha Adrian Ježina.

"Količina glasovnih klicev se je v prvih tednih epidemije povečala za 70 odstotkov, sicer pa med koronavirusom kar za 40 odstotkov. Dolžina klica se je podaljšala s 6 na 10 minut, ob vikendih ni bilo upada klicev," je pojasnil Ježina.

Telemach je predstavil novo različico svojega sprejemnika EON, ki uporabnikom  na podlagi preteklih ogledov sam priporoča vsebine, ki jih zanimajo, obenem pa prinaša tudi nadgradnjo za najmlajše, poimenovano EON Kids, ki ima tudi poseben otroški daljinec. 

"Eno je rešiti težave v svojem omrežju, ampak tudi pri interkonekciji so bile težave, s koordinaciji z drugimi operaterji smo težave hitro rešiti, tu moram pohvaliti sodelovanje med nami," je povedal Ježina.

Med epidemijo je celo Telemachov klicni center delal od doma, serviserji pa so stranke obiskovali tudi med epidemijo. "Bili so oblečeni podobno kot na zdravniki, ki so delali z bolniki, oni so bili naši heroji,"« je dejal Ježina. Ta teden so se vrnili vsi zaposleni, prej so imeli skupino A in B. "Nismo šli v pravilo, da lahko vsak dela pet dni od doma, imajo pa šefi pristojnost, da v svojih ekipah odobrijo delo od doma," je dejal Ježina. 

Po številu naprav je prva naprava za gledanje televizije mobitel

Telemach je danes predstavil tudi analizo, kako njihove stranke gledajo televizijo, podatki so celotno regijo, torej štiri države. V omrežju imajo registriranih milijon in pol naprav, kar je 2,8 na gospodinjstvo, dve tretjini naprav je aktivnih. Med aktivnimi napravami je 240 tisoč sprejemnikov in kar 450 tisoč mobilnih telefonov. V Sloveniji je 55 tisoč aktivnih sprejemnikov in sto tisoč mobilnih naprav ter 16 tisoč pametnih televizorjev ter 47 tisoč naprav za ogled prek spleta (računalnikov ali tablic). Le četrtina aktivnih naprav je tako sprejemnikov, skoraj pol pa mobilnih.

Med pametnimi televizorji je več kot pol android TV-jev, Samsung ima 32-odstotni delež, LG pa 17. Dnevni čas uporabe pametne televizije je povprečno dve uri.

Tretjina televizijo gleda s časovnim zamikom

Tretjina gledanja televizije je s časovnih zamikom, 63 odstotkov v živo, štiri odstotke je video na zahtevo, med videom na zahtevo je dve tretjini serij. Na telefonu gleda v živo le tretjina uporabnikov. Čas gledanja televizije se je v prvem letošnjem četrtletju v primerjavi z prejšnjim četrtletjem povečal za 23 odstotkov, čas gledanja v živo pa se je ob tem celo znižal.Po času gledanja je kralj še vedno sprejemnik, povprečen čas gledanja je 5,7 ure, na pametni televiziji dve uri, na telefonu pa 12 minut.

Po enajsti uri zvečer je bistveno več gledanja z zamikom in videa na zahtevo.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.